Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć. Poradnik

19-06-2014, 10:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.90 zł     
Użytkownik bestmappl
numer aukcji: 4258324550
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 4   
Koniec: 19-06-2014 10:45:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT

logo_bestmap_allegro

NIP: 781[zasłonięte]4798

Regon: 302[zasłonięte]238

 

Napisz do nas, jeśli:

  • masz pytania dotyczące obsługi zamówień:

[zasłonięte]@bestmap.pl

  • poszukujesz produktu o innychcechach niż na aukcji:

[zasłonięte]@bestmap.pl

 



Wystawiamy faktury VAT!

BESTMAP_najlepszy_sklep_w_sieci

W PODRÓŻY

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie przygotowanie do podróży lub wycieczki jest gwarancją jej sukcesu. Dlatego właśnie tak istotne jest, aby zabrać ze sobą wszelkiego rodzaju przewodniki turystyczne po miastach, które będzie się zwiedzać, by nie być tylko biernym turystą, a także mapy samochodowe, by nie zagubić się podczas wycieczki autem.

 

Z nami przygotuj się na najlepsze!

 

podróż_allegro

Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć. Poradnik

 

 

Czy ta książka naprawdę zawiera odpowiedzi na moje pytania związane z fotografią cyfrową?

Jasne, że tak! W odróżnieniu od większości poradników ta książka zawiera pełne, wyczerpujące odpowiedzi na pytania, które najczęściej zadają pasjonaci fotografii. Przedstawiono je w przejrzystej formule: pytanie – odpowiedź i podzielono według tematyki, dzięki czemu szybko odnajdziesz każde interesujące Cię zagadnienie! Jesteś już zatem tylko o krok od robienia mistrzowskich ujęć!


Tim Grey, członek zespołu instruktorów Photoshop World Dream, od lat odpowiada na pytania dotyczące fotografii cyfrowej w popularnym amerykańskim newsletterze "DDQ: Digital Darkroom Questions", podczas wystąpień publicznych, w setkach artykułów zamieszczanych w różnych magazynach czy kwartalniku "Digital Darkroom Quarterly". Tim Grey po prostu zna się na rzeczy! A ponieważ odpowiedział na niezliczoną ilość pytań tysięcy fotografów, wie wszystko na temat najczęstszych i najważniejszych kwestii związanych z fotografią cyfrową — od aparatów cyfrowych, poprzez zarządzanie kolorami, do optymalizacji obrazów i uzyskiwania niezwykłych efektów. 

Jakie tematy omówiono w tej książce?

  • Podstawy cyfrowej ciemni
  • Wybór właściwych narzędzi — od aparatów po drukarki
  • Wybór między formatem RAW a JPEG
  • Kwestia zarządzania kolorami
  • Udoskonalanie fotografii w Photoshopie
  • Rozwiązywanie częstych problemów, takich jak szum, przycięte podświetlenia i dominanty barwne
  • Tworzenie wysokiej jakości wydruków
  • Elektroniczne udostępnianie obrazów 

 


Spis treści:


Wstęp (15)
Rozdział 1. Cyfrowe podstawy (23)

Czy fotografia cyfrowa jest zbliżona jakością do kliszy? (24)
Czym jest rozdzielczość? (25)
Jaka jest różnica pomiędzy DPI i PPI? (26)
Za co odpowiada matryca? (30)
Czym jest zakres dynamiczny? (31)
Czy wyższe ustawienie ISO zwiększa czułość matrycy? (33)
Czy cyfrowe lustrzanki mają wydłużony obiektyw? (35)
Czym jest aberracja chromatyczna? (38)
Czy ustawienia wpływają na rozmiar pliku? (39)
Czym jest RAW? (40)
Rozdział 2. Cyfrowe aparaty i narzędzia (43)
Jakiej marki aparat powinienem kupić? (44)
Czy rzeczywiście potrzebuję cyfrowej lustrzanki? (45)
Jak uzyskać podgląd na żywo w cyfrowej lustrzance? (46)
Czy mogę samodzielnie czyścić obiektywy? (47)
Czy karty pamięci o wyższej prędkości są lepsze? (49)
Czy obiektywy dla cyfrowych lustrzanek to tylko chwyt reklamowy? (50)
Ilu megapikseli potrzebuję? (51)
Z ilu kart pamięci powinienem korzystać? (53)
Co sądzisz o obiektywach Lensbaby? (54)
Czy zrezygnować z cyfrowych kart pamięci o mniejszej pojemności? (55)
Rozdział 3. Cyfrowy zapis (57)
Co wybrać: JPEG czy RAW? (58)
Dlaczego powinienem fotografować w trybie RAW? (61)
Czy podczas fotografowania powinienem "szukać świateł"? (63)
Kiedy powinienem zmieniać ustawienie ISO? (64)
Jak powinienem ustawić temperaturę koloru? (66)
Jak uzyskać poprawny odczyt nadmiernej ekspozycji dla zapisu RAW? (67)
Jak wiele informacji tracę, fotografując w trybie JPEG? (68)
Czy powinienem korzystać z niewłaściwego ustawienia balansu bieli? (69)
Jak przygotować się na rozwiązania techniczne w przyszłości? (71)
Jak tworzyć obrazy panoramiczne? (72)
Jak ustawić przestrzeń barw w cyfrowej lustrzance? (73)
Czy zapis obrazu o nieograniczonej ostrości będzie kiedyś możliwy? (74)
Czy powinienem stosować wyostrzanie w aparacie? (75)
Czy mogę usuwać pliki obrazów z karty pamięci w aparacie? (75)
Czy karta pamięci może skorzystać na formatowaniu na komputerze, a następnie w aparacie? (76)
Czy migawkę aparatu cyfrowego można zwolnić określoną liczbę razy? (78)
Jak interpretować histogram? (79)
W jaki sposób ustawienie ISO wpływa na naświetlenie obrazu? (80)
Czy mogę ustawić tryb fotografowania na czarno-biały? (81)
Rozdział 4. Cyfrowa ciemnia (83)
Polecasz system Windows czy Macintosh? (84)
Ile pamięci potrzebuje Photoshop? (86)
Czy są jakieś szczególne ustawienia okna Preferences (Preferencje) w Photoshopie? (88)
Czy powinienem stosować system RAID? (89)
Jaki system tworzenia kopii zapasowych polecasz? (90)
Czy polecasz używanie tabletu podczas pracy ze zdjęciami? (91)
Czy potrzebuję monitora LCD? (92)
Czy powinienem korzystać z programu Lightroom? (93)
Gdzie powinienem przechowywać moje zdjęcia? (95)
Dlaczego nie widzę miniatur niektórych obrazów w Adobe Bridge? (97)
Dlaczego Bridge nie wyświetla podglądu obrazów RAW w pełnych rozmiarach? (98)
Co oznaczają podświetlone opcje w menu Photoshopa CS3? (98)
Jeśli raz otwieram plik JPEG jako RAW, czy później zawsze jest on otwierany jako RAW? (99)
Dlaczego rozmiar zdjęć z cyfrowej lustrzanki Canon różni się od rozmiaru z cyfrowej lustrzanki Nikon? (100)
Jak uzyskać obrazki miniatur dla plików RAW w systemie Windows Vista? (101)
Rozdział 5. Zarządzanie kolorami (103)
Czy powinienem używać własnego profilu? (104)
Czy naprawdę powinienem skalibrować swój monitor? (107)
Dlaczego po skalibrowaniu monitora pojawiła się na nim ostra dominanta? (108)
Jaki jest optymalny kąt patrzenia na fotografie cyfrowe na laptopie? (108)
Czy muszę używać wymyślnych podświetlarek, aby ocenić swoje wydruki? (109)
Dlaczego wydruki powinny być oglądane w świetle o temperaturze barwowej 5000 kelwinów, a monitor skalibrowany do 6500 kelwinów? (110)
Jaką przestrzeń barw polecasz? (111)
Jakie ustawienia zarządzania kolorami w Photoshopie polecasz? (113)
Jak uzyskać bardziej poprawne rezultaty dzięki własnym profilom drukarki? (114)
Dlaczego obraz na ekranie wciąż różni się od wydruku, mimo że skalibrowałem monitor i korzystam z własnego profilu drukarki? (116)
Dlaczego wciąż tracę wiele szczegółów cieni? (118)
Czy mogę przekonwertować zdjęcia na CMYK za pomocą opcji CMYK z menu Mode (Tryb)? (120)
Jak poprawić wyświetlanie obrazów z rzutnika? (120)
Czy mogę podejrzeć wydruk w Photoshopie? (122)
Czy potrzebuję własnego profilu dla skanera? (124)
Dlaczego kolory moich obrazów na stronie internetowej nie są już tak żywe? (125)
Jaka jest różnica między przydzieleniem profilu a konwersją do profilu? (126)
Rozdział 6. Optymalizacja w Photoshopie (129)
Które dopasowania zastosować w Adobe Camera Raw, a które zostawić dla Photoshopa? (130)
Co mogę zrobić, jeśli moja stara wersja Photoshopa nie obsługuje plików RAW? (133)
Czy powinienem korzystać z opcji Levels (Poziomy), gdy opcja Curves (Krzywe) oferuje możliwość dostosowania punktów czerni i bieli obrazu? (135)
Jak osiągnąć lepsze rezultaty, pracując z narzędziem Curves (Krzywe)? (137)
Jak efektywnie pracować z narzędziami Dodge (Rozjaśnianie) i Burn (Ściemnianie)? (139)
Jak sprawdzić, czy maska w mojej pracy jest bez zarzutu? (141)
Czy powinienem dostosowywać tylko dwa z trzech suwaków opcji Color Balance (Balans kolorów)? (143)
Jak dostosować konkretny zakres kolorów obrazu za pomocą opcji Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie)? (145)
Dlaczego po zastosowaniu narzędzia Clone Stamp (Stempel) kopiowane piksele nie pasują do reszty obrazu? (146)
Dlaczego po zastosowaniu narzędzia Spot Healing Brush (Punktowy pędzel korygujący) uzyskuję na obrazie naprawdę dziwaczne efekty? (148)
Jak skorzystać z ustawienia Opacity (Krycie) narzędzia Healing Brush (Pędzel korygujący)? (149)
O ile pikseli wtopić zaznaczenie, jeżeli zamierzam wprowadzić dopasowania? (151)
Jak poprawić zaznaczenie bez konieczności poprawiania wszystkich opartych na nim dopasowań? (152)
Czy mogę dodać gradient do maski warstwy bez zastąpienia oryginalnej maski? (154)
Rozdział 7. Efekty kreatywne (157)
Jak utworzyć czarno-biały obraz z kolorowego oryginału? (158)
Jak stworzyć "prawie" czarno-biały obraz, z odrobiną prześwitujących kolorów? (160)
Jak mogę stworzyć wersję obrazu w odcieniach sepii? (161)
Jak szybko dodać winietowanie? (163)
Jak stworzyć filtr dający nieostry efekt? (166)
Jak zastosować filtr Photoshopa tylko na części obrazu? (168)
Jak wykadrować obraz owalnym kształtem i na zewnątrz tego kształtu wtopić obraz, aby miał łagodną krawędź? (171)
Jak stworzyć wokół fotografii artystyczną krawędź? (173)
Czy mogę odtworzyć technikę Harris Shutter (przysłona Harrisa) w Photoshopie? (177)
Rozdział 8. Rozwiązywanie problemów z obrazami (181)
Jak skorygować obraz nieba o zbyt wysokiej ekspozycji? (182)
Jak mogę pozbyć się kolorowej plamy w jednym z rogów obrazu? (185)
Czy mogę pozbyć się silnej dominanty powstałej po zeskanowaniu starego zdjęcia? (187)
Jak mogę naprawić kolory na zdjęciach w formacie JPEG z niepoprawnym ustawieniem balansu bieli? (190)
Czy mogę poprawić w Photoshopie efekt rozmycia ruchomych obiektów na zdjęciu? (192)
Czy mogę wyostrzyć każde zdjęcie zrobione z niepoprawną ostrością? (193)
Czy istnieje jakiś sposób na zredukowanie zamglenia na obrazie? (195)
Czy istnieje sposób na umieszczenie nowych informacji dla jednego z kanałów? (197)
Czy istnieje prosty sposób pozbycia się szumu, widocznego na niektórych zdjęciach zrobionych przy wysokim ustawieniu ISO? (198)
Czy możliwe jest usunięcie problemu z perspektywą? (200)
Rozdział 9. Drukowanie (203)
Jakie atramentowe drukarki fotograficzne polecasz? (204)
Co się stało z drukarkami termosublimacyjnymi? (206)
Czy mogę stosować w swojej atramentowej drukarce fotograficznej tusze innego producenta? (208)
Czy tusz do atramentowej drukarki fotograficznej naprawdę traci ważność? (208)
Jak mogę pozbyć się uporczywych grudek, przez które drukarka atramentowa tak często się zapycha? (209)
Skąd się biorą delikatne linie widoczne na moim wydruku i jak ich uniknąć? (211)
Czy powinienem podczas drukowania korzystać z RIP? (212)
Jak powinienem przygotować swoje obrazy do druku? (214)
Jak bardzo mogę powiększyć swoje obrazy do druku? (217)
Czy zalecasz modyfikowanie rozmiaru obrazów za pomocą specjalnego oprogramowania? (217)
Jak uniknąć posteryzacji nieba na wydrukach czarno-białych obrazów? (218)
Czy powinienem korzystać z zewnętrznych usług drukowania? (219)
Jak wybrać papier do atramentowej drukarki fotograficznej? (220)
Co sądzisz o drukarniach oferujących usługę drukowania własnych albumów fotograficznych? (221)
Czy podczas ładowania obrazów dla internetowego usługodawcy drukującego powinienem korzystać z jego opcji automatycznego ulepszania zdjęć? (222)
Rozdział 10. Cyfrowe udostępnianie (225)
Czy istnieje metoda udostępniania obrazów w Internecie w sposób całkowicie dla nich bezpieczny? (226)
Jak wybrać stronę umożliwiającą udostępnianie obrazów innym osobom? (227)
Jak udostępnić swoje obrazy online z możliwością sprzedaży? (229)
Jak mogę wyświetlić na mapie zdjęcie z dodaną etykietą GPS? (231)
Czy istnieje prosty sposób udostępniania obrazów innym osobom podczas podróży? (233)
Jakiego programu powinienem używać do tworzenia cyfrowych pokazów slajdów? (234)
Jak korzystać z modułu Web (Internet) programu Lightroom? (236)
Czy zawsze powinienem konwertować obrazy na przestrzeń sRGB, gdy zamierzam udostępniać je cyfrowo? (236)
Na co powinienem zwrócić uwagę w cyfrowym rzutniku? (237)
Jak ustawić ten sam rozmiar dla slajdów zawierających obrazy w poziomie i w pionie? (239)
W jaki sposób mogę zmienić rozmiar poziomych i pionowych obrazów, nie stosując oddzielnych operacji dla różnie zorientowanych obrazów? (241)
Skorowidz (242)

 

Rok wydania (xxxx)2010
AutorTim Grey
Ilość stron248
Format16,8 x 23,7 cm
StanNowy
ISBN978[zasłonięte][zasłonięte]46210
Kondycjabez śladów używania
Językpolski
Typ publikacjiporadnik
Okładkamiękka

WYSYŁKA

Do trzech dni wysyłka w księgarni turystycznej BESTMAP.

od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie

(jeśli w treści aukcji nie podaliśmy inaczej)

DOSTAWA i PŁATNOŚCI

Dostawcy sklepu www.bestmap.pl
 
 

Dane do przelewu:

Bank:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
 
nr konta:
03 1940 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0761885 [zasłonięte] 000000
 
 

 
W przypadku zakupu na kilku naszych aukcjach, otrzymają Państwo wiadomość o kosztach przesyłki. Opłata uzależniona będzie od wagi przedmiotów i z pewnością będzie mniejsza niż opłaty zsumowane z pojedynczych zakupów.

Zapraszamy także na inne nasze aukcje: