1.Towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej . Koszty przesyłki towaru o wartości powyżej 500 zł pokrywa sklep MAXIMA, poniżej tej sumy za przesyłkę płaci kupujący.
2. Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym maximallshop.pl.
3.Odbierając przesyłkę prosimy sprawdzić ogólny stan przesyłki, czy nie ma uszkodzeń mechanicznych, itp. Pokwitowanie odbioru jest równoznaczne z przejęciem odpowiedzialności za przesyłkę i jej stan przez kupującego.
4.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad prosimy o kontakt w ciągu 7 dni celem uzgodnienia formy korzystania z gwarancji. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem. Po stwierdzeniu zasadności reklamacji odsyłamy towar na nasz koszt.
5.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada zabezpieczenia(folia-dotyczy płyt DVD). Pieniądze zwracamy przelewem lub przekazem pocztowym. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
6. Przesyłając towar prosimy dołączyć dowód zakupu z napisem "zwrot" oraz podać swój adres z numerem telefonu lub adresem e-mail oraz prosimy o podanie powodu odesłania towaru.
7.Wybierając formę wysyłki listem zwykłym ekonomicznym czy też priorytetowym podejmują państwo ryzyko,że taki list nie zostanie dostarczony z winy Poczty Polskiej i stracą państwo możliwość zwrotu gotówki,gdyż taki list nie ma potwierdzenia nadania i nie można go reklamować.