Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Thomassen Lars - Marka prywatna,Nowa

14-10-2014, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4605625323
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 14-10-2014 00:34:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Thomassen Lars - Marka prywatna,Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52666
Wymiar: 17.5x24.8cm
Ilość stron: 340
Rok wydania: 2009
Stan: Nowa
Autor: Thomassen Lars
Rodzaj okładki: Twarda
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.
Zobacz także...