 |
|
 |
|
|
|
kontakt
Telefon: 606[zasłonięte]623
+440[zasłonięte][zasłonięte]84304 lub
[zasłonięte]@hotmail.com
regulamin aukcji na stronie
„o mnie”
rachunek bankowy (ING)
691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805
|
|
|
 |
|
|
|
MOJE KOMENTARZE
INNE MOJE AUKCJE
DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH
STRONA "O MNIE"
.
.
KOSZTY DOSTAWY
e-przesyłka
4,90zł
Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł
Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł
Kurier (przedpłata)-12,90zł
Kurier (pobranie)-16,90zł
przesyłka biznesowa-
dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza
Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.
Na życzenie wystawiamy fakturę Vat
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
Thinking, Teaching, Learning: Explorations in Primary School Design
|
|
|
|
|
Autor: Fiona McLachlan , Rachael Hallett Wydawnictwo: Architecture, University of Edinburgh; 500th edition edition Data wydania: 19 Oct 2009 Ilość stron: 60 Wymiary książki: 20.8 x 20.4 x 0.8 cm Rodzaj okładki: Paperback ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]59706
978-[zasłonięte][zasłonięte]59706A
This document has been produced to document architectural design work by a unit of third year architectural design students at the University of Edinburgh taught over five successive years (2004-8). It represents the work to a wider audience to provide an architectural response to the Scottish Government's education policy document 'A Curriculum for Excellence'. The designs suggest how the built environment could enable educators to deliver the Curriculum's aims and objectives in a more successful way. The students' work is seen as particularly useful when approaching the question - 'what is a primary school' as they are less constrained than real building proposals, hold no preconceptions of brief or client and tap into a freely creative train of thought.
|
|
|
WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.
WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
|
 |
|