Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THINKING IN TYPE Alex White

29-06-2015, 4:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 114.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405703188
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 04:15:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19647, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44883, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11538, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78690, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92443, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19647, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44883, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78690, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92443

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Thinking in type

THINKING IN TYPE Alex White

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alex White
Language: English
Publisher: Allworth Press,U.S.
Publication Date: 1 Jun 2005
Dimensions: 1.1 x 15.1 x 22.6 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 15D115C848

 

 

With this visually stunning primer, designers will develop the skills and vision to produce truly innovative, eye-catching type design. All of the basics about type design are covered and in-depth information is provided on more advanced topics such as the differences between type applications, how typography creates identity, and what readers look for and respond to. Using more than 2,000 images from the 18th century up to the present day, this book can be used as a first exposure primer for students and as a reader for professionals.
• From the author of How to Spec Type (0-78[zasłonięte]-978-x), which has sold more than 34,000 copies, and The Elements of Graphic Design (1-58[zasłonięte]-250-7)
• Advertising in Communication Arts

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 A TYPE PRIMER John Kane

 HOW TO USE IMAGES Lindsey Marshall, Lester Meachem

 THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

 LATERAL THINKING: A TEXTBOOK OF CREATIVITY Bono

 GRAPHIC DESIGN AS COMMUNICATION Malcolm Barnard

 VISUAL COMMUNICATION: FROM THEORY TO PRACTICE