Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Thinking in Java Edycja polska Wydanie IV B. Eckel

22-07-2014, 21:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89.90 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 4358100026
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 37   
Koniec: 22-07-2014 20:39:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Tematyka: Java
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia internetowa.

Thinking in Java Edycja polska Wydanie 4


Thinking in Java Edycja polska Wydanie 4
Tytuł: Thinking in Java Edycja polska Wydanie IV
Autor: Bruce Eckel
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3176-6
Ilość stron: 1256
Data wydania: 09/2006 (wydanie 4)
Twarda oprawa
Wydawnictwo: Helion


Popularność Javy stale rośnie, a każda następna wersja tego języka wnosi coś nowego. Poznanie wszystkich możliwości drzemiących w Javie wymaga sięgnięcia do sprawdzonego źródła wiedzy - książki "Thinking in Java". To światowy bestseller, który zyskał zasłużoną sławę najlepszego podręcznika do nauki Javy. Wzbudził entuzjazm i uznanie programistów przede wszystkim dzięki wyjątkowej przejrzystości, przemyślanej strukturze i trafnie dobranym przykładom.

Książka "Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV" zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę - uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej. Czytając tę książkę, dowiesz się, co jest niezbędne do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji w Javie.

Przekonaj się, dlaczego książka "Thinking in Java" jest uznawana za najlepszy podręcznik Javy dostępny na rynku.

Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie w świat obiektów (37)
Rozdział 2. Wszystko jest obiektem (67)
Rozdział 3. Operatory (93)
Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem wykonania (127)
Rozdział 5. Inicjalizacja i sprzątanie (143)
Rozdział 6. Kontrola dostępu (187)
Rozdział 7. Wielokrotne wykorzystanie klas (209)
Rozdział 8. Polimorfizm (241)
Rozdział 9. Interfejsy (269)
Rozdział 10. Klasy wewnętrzne (295)
Rozdział 11. Kolekcje obiektów (331)
Rozdział 12. Obsługa błędów za pomocą wyjątków (375)
Rozdział 13. Ciągi znaków (423)
Rozdział 14. Informacje o typach (465)
Rozdział 15. Typy ogólne (515)
Rozdział 16. Tablice (621)
Rozdział 17. Kontenery z bliska (655)
Rozdział 18. Wejście-wyjście (741)
Rozdział 19. Typy wyliczeniowe (827)
Rozdział 20. Adnotacje (867)
Rozdział 21. Współbieżność (907)
Rozdział 22. Graficzne interfejsy użytkownika


Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych książek. Nie wysyłamy za pobraniem.