Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Things I have learned in my life so far

11-03-2012, 21:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2115270163
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-03-2012 14:55:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Things I have learned in my life so far


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]09952
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 248
Wydawnictwo Abrams
Język Angielski

Cena: 99.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

Zapraszamy do obejrzenia filmu o książce, jaki znajduje się w serwisie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=IvK-IDFNrHU

***

This book began as a list designer Stefan Sagmeister made in his diary under the title Things I have learned in my life so far, which includes statements such as “Worrying solves nothing” and “Trying to look good limits my life.” The list reveals something that is profoundly true: Although human beings have been pursuing happiness for countless generations, it is not so easily achieved. And we need constant reminders to keep us on the right path.

With the support of his clients, Sagmeister transformed these sentences into typographic works, from billboards in France to sign-toting inflatable monkeys on the streets of Scotland. Accompanied by essays from design historian Steven Heller, Guggenheim chief curator Nancy Spector, and UK psychologist Daniel Nettle, as well as Sagmeister’s own words, the series is revealed as a complex blend of personal revelation, art, and design—an eclectic mix of visual audacity and sound advice.

This special package from acclaimed graphic designer Stefan Sagmeister consists of a slipcase containing 15 unbound signatures – the cover of the book changes depending on how they are sequenced.