|
|
tel.: 076 [zasłonięte] 09
[zasłonięte]@perfumeriastyl.pl Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz
|
|
|
|
Wplaty za wylicytowany towar należy dokonywać na konto.
Numer konta oraz dane do przelewu otrzymasz wraz z potwierdzeniem o wygranej aukcji
|
|
|
|
Przesyłkę realizujemy do 3 dni od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie
Jeśli chcesz aby paczka została wysłana na inny adres niż podany na Allegro napisz e-maila zaraz po wygranej aukcji
|
|
|
|
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem na stronie "O mnie"
|
|
|
|
|
THIERRY MUGLER WOMANITY PERFUMED BODY MILK 200 ML-perfumowany balsam do ciała 200 ml
Opis: W zamierzeniu Muglera Womanity ma powtórzyć sukces wód perfumowanych Angel i Alien i stworzyć razem z nimi trio, które zmieni historię przemysłu perfumiarskiego, gruntując prekursorską rolę marki Thierry Mugler . Przypominamy, że emitując wodę perfumowaną Angel w 1992 r., Mugler ustanowił nową rodzinę zapachową: perfumy orientalne smakowite. Teraz zamierza wylansować kolejną kategorię perfum: zapachy słodko-słono-drzewne . Skomponowanie trzeciego elementu wielkiego tria było prawdziwym wyzwaniem dla „nosów” współpracujących z Clarins Fragrance Group – nie łatwo mierzyć się z takimi legendami jak Angel.
Womanity, czyli jak pachnie kobiecość
Mugler konsekwentnie powtarza, że dla niego kobiecość to totalność, kompletność: zaprzeczenia ujęte w harmonijną formę. Dlatego perfumy sygnowane jego nazwiskiem łączą kontrastowe anielsko słodkie i diabelsko kadzidlane nuty zapachowe. Z tego powodu też zakreślił stylistykę zapachu Womanity jako połączenie dwóch pozornie wykluczających się tonów aromatycznych: słodkich i słonych. Oznaczało to pożegnanie się bezpiecznym gruntem stylistyki doskonale sprzedającego się na całym świecie klasyka Angel.
Ogólna stylistyka zapachu
Womanity to nowy rozdział w historii zapachowych rewolucji Muglera. Woda perfumowana Womanity nie mieści się w tradycyjnej klasyfikacji rodzin zapachowych. Jak już powiedzieliśmy, nie mieści się nawet w jego własnej klasyfikacji, bo nie jest to zapach orientalny smakowity, choć zawiera nuty i orientalne, i przepojone słodyczą. Kunsztowność Womanity polega na tym, że ujarzmia przeciwstawne żywioły: słodkie i słone. I pozostaje przy tym wyjątkowo harmonijny!
Słodkie cytrusy i zielona figa
Kompozycję otwierają hesperydy: nie ziołowo-cytrusowe aldehydy, nie musująco-orzeźwiający grejpfrut, a promieniejąca słodyczą kandyzowana mandarynka i cieplutka cytryna. Szybko dołącza do nich figa, która naprawdę pachnie jak świeży owoc prosto z drzewa: jest zielona, słodka, soczysta, a nie po prostu słodka jak suszone owoce. Gdy ustąpią cytrusy, figa nadal pozostaje – czas na serce zapachu.
Kawior
Na hasło „kawior w perfumach” większość odpowiedziałaby: nuty wodne i sól morska. W Womanity na pewno doszukać się można akcentów wodnych, a nuta kawioru rzeczywiście jest słonawa, ale nie w tym rzecz, bo czegoś takiego jeszcze nie było. W Womanity wyczuć można delikatną woń frutti di mare: o zapachu świeżym, ale ciepłym, zwierzęcym. To bardzo niekonwencjonalna nuta morska. Zapytacie: co to za szaleństwo dodawać rybie akordy do perfum orientalnych? Spokojnie, z rybim zapachem nuta kawioru ma niewiele wspólnego. Raczej odwołuje się do woni szlachetnej ambry. Poza tym jest subtelna i organicznie spleciona z resztą słodko-drzewnych nut kompozycji.
Kremowe drewno figowca
Niemal jednocześnie z nutą kawioru pojawiają się słoneczne drzewa. Nie mają suchej woni jak większość tradycyjnych zapachów drzewnych. To raczej orientalna kontynuacja nuty figi: kremowa, ciepła, prawie piżmowa, przyprawiona słodko-pikantnymi akcentami.
Produkt jest w oryginalnym opakowaniu, świeży, nowy. W PEŁNI GWARANTUJEMY ORYGINALNOŚĆ PRODUKTU!!!!!!
|
|
|