Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THIEF 4 PL KONSOLA PS4 NOWA SKLEP GRAMTANIO

15-07-2014, 21:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145 zł     
Użytkownik karlik02
numer aukcji: 4385675899
Miejscowość Myszków
Wyświetleń: 116   
Koniec: 15-07-2014 21:09:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Dane kontaktowe
Kontakt telefoniczny
tel. 884 [zasłonięte] 591

email: [zasłonięte]@interia.pl


FIRMA:

F.H.U. KARLIK GAMES SHOP

WOLNOŚCI 43A

42-300 MYSZKÓW

NIP: 577[zasłonięte]8163
Wysyłka towaru
Przesyłka:
wpłata na konto (poczta) - 12 zł
wpłata na konto (GLS) - 21 ZŁ

za pobraniem (poczta polska) - 21 zł

za pobraniem (GLS) - 26 zł

Płatności
Płatności za towar
Nr Konta: 32 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 513654
Regulamin aukcji

 

 

GRA PS4

THIEF
STAN: NOWA

JĘZYK:   - NAPISY

OKŁADKA: ANGIELSKI


INSTRUKCJA: ANGIELSKI


DOSTĘPNOŚĆ: OD RĘKI
OPIS:
Thief to gra akcji stawiająca na prowadzenie działań z ukrycia i traktująca o przygodach tytułowego złodzieja Garretta. Produkcja ta została stworzona przez studio Eidos Montreal, znane z Deus Ex: Bunt Ludzkości. Projektując Thiefa autorzy wzorowali się na poprzednich częściach marki, za które odpowiadają nieistniejące już studia Looking Glass i Ion Storm, aczkolwiek całość należy traktować jako próbę restartu całej serii. W Thiefie wracamy do uniwersum stanowiącego połączenie kilku motywów: okresu wiktoriańskiego, magii, gotyku oraz steampunku. Główny bohater serii, przebiegły złodziej Garrett, wraca po latach nieobecności do metropolii zwanej Miastem (City), gdzie panuje nowy porządek. Miastem rządzi Baron, tyran i okrutnik, który ma na uwadze wyłącznie swoje interesy. Okoliczna ludność jest nękana nie tylko przez podległą mu straż miejską, ale także tajemniczą zarazę. Ta sytuacja interesuje Garreta z jednego powodu: narastający chaos jest doskonałą okazją, aby wzbogacić się kosztem innych. Szybko okazuje się, że legendarny złodziej został wplątany w grubszą intrygę i ponownie będzie musiał opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu. Nowy Thief podąża ścieżką wytyczoną przez poprzednie odsłony i składa się z fabularyzowanych misji, w których Garrett okrada kolejnych bogatych mieszkańców Miasta, przy okazji poznając ich najskrytsze sekrety. W dalszym ciągu gracz może przeprowadzać akcje na wiele sposobów (np. skorzystanie z głównego wejścia, przeprawa przez kanały, skakanie po dachach), korzystając z bogatego asortymentu gadżetów, na który składają się między innymi wytrychy, szczypce do cięcia drutu, strzały ze sznurem czy klucz do otwierania kratek szybów wentylacyjnych. Mimo niewątpliwych umiejętności szermierczych, tytułowy złodziej woli unikać otwartej konfrontacji i działa z ukrycia. W ominięciu lub wyeliminowaniu straży pomagają mu takie zabawki jak specjalne strzały (np. wodna do gaszenia pochodni lub hukowa do odwracania uwagi), czy chociażby pałka, której uderzenie momentalnie ogłusza cel. Jednym z dodatków są szpony umożliwiające wspinanie się w wybranych miejscach poziomów. Czwarta odsłona Thiefa przynosi szereg usprawnień, które dotyczą przede wszystkim zachowania przeciwników. Postacie niezależne, w tym charakterystyczni strażnicy miejscy, potrafią przeczesywać pomieszczenia w poszukiwaniu podejrzanego ruchu i lepiej rozumieją infrastrukturę poziomów. Garrett otrzymał za to tak zwane „skupienie” (Focus), podświetlające elementy, z którymi można wejść w interakcję. Zdolność zwalnia też czas podczas kradzieży kieszonkowych i otwierania zamków oraz pozwala wyprowadzać specjalne ataki w trakcie walki – jeden z nich umożliwia odepchnięcie wroga. Thief działa na silniku graficznym Unreal Engine 3, który gwarantuje między innymi zaawansowaną i realistyczną grę świateł i cieni, lokacje bogate w detale (w trakcie swoich przygód Garrett odwiedza między innymi lokalny dom publiczny oraz zakład dla obłąkanych wybudowany na wyspie) czy szczegółowe modele postaci. Muzyka pojawia się jedynie w bardziej dynamicznych momentach gry (np. w trakcie ucieczki przed pościgiem), dzięki czemu gracz może skupić się na nasłuchiwaniu otoczenia (podsłuchanie rozmowy strażników może np. okazać się pomocne w odnalezieniu nowych sekretów) i starannym wykonywaniu zaplanowanych wcześniej czynności.

 

 


 

NASZA FIRMA POSIADA PRESTIŻOWE WYRÓŻNIENIE ALLEGRO:

 

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA INNE NASZE AUKCJE