Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

There's Nothing Funny About Design

11-03-2012, 21:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2115270238
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 14:57:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

There's Nothing Funny About Design


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]89882
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 255
Wydawnictwo Princeton Architectural Press
Język Angielski

Cena: 89.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

". . . no one has ever written about graphic design in quite this way. The title sounds more like a short story, and at times I found myself reading it as though it were a fictional exploration of a designer's consciousness. When I did, itsenergy, relentlessness, emotion, and abundance of detail made sense, as did its literary style. Barringer writes entertainingly and has a gift for intricate metaphor. . .Designers who enjoy ambitious writing will find plenty toadmire . . ."
From Rick Poynor's I.D. Magazine review of "American Mutt Barks in the Yard" (Emigre; 68)

By winning the 2008 Winterhouse Award for Design Writing, David Barringer firmly established himself as the freshest and most interesting writer on the subject. His articles, which have appeared in publications from Print to Emigre, are notable for his strong personal point of view, literary style, and even humor, not always attributes associated with writing about design. In this collection of essays, Barringer's first, he wonders why drug names have so many X's in them, ponders the rise of gory DVD covers, and ruminates on his father's business card collection, pythons, and the human skullproving again and again that design is everywhere you look for it, (but may not have seen) without the powerful magnifying lens of this talented and exciting observer and writer.