Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Theory of tourism and tourism management OD RĘKI -

15-07-2015, 6:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52.91 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 5452724616
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-07-2015 06:38:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy, nasza księgarnia oferuje szeroki asortyment książek,
gier i zabawek. Zapraszamy do zakupów.
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • List polecony priorytetowy
  • List polecony ekonomiczny
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna
  • E-przesyłka/
    Paczka48
  • Paczkomaty 24/7
  • Paczka pobraniowa priorytetowa
  • Paczka pobraniowa

Theory of tourism and tourism management [Chudoba Tadeusz]


Nasza cena: 52.91 zł

Opis:This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena.
This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned tourism phenomena. In this book tourism reality`s phenomena are seen from many sides: as processes, as defined elements of the tourism reality, as showing the essence of culture or artistry of tourism management, as well as the world of definitions showing the essence of the results in every element of tourism phenomena.
The main subject of dr. Tadeusz Chudoba educational activity has been anatomy of tourism phenomena, tourism marketing and tourism management. Currently he works in College of Tourism and Foreign Languages, but also in Tourism and Recreation Institute within Warsaw Marie Curie University.
Living in Sweden he was lecturer in tourism marketing. He had guest lectures in four universities in the USA; Las Vegas, Niagara Falls, East Lansing and Logan as well as in Lillehammer in Norway and in Breda in the Netherlands.
The Author of this book has been working as a lecturer or researcher in Tourism Institute and in several other schools of higher education since 1967.







Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?

1. Dodaj wszystkie interesujące książki do koszyka



2. Następnie przejdź do koszyka, oraz zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk


  • Autorzy: Chudoba Tadeusz
  • Języki: angielski
  • Kod wydawcy: 31095
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2010
  • Objętość: 226
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.38
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55623
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]55623
  • Wysokość: 12
  • PKWiU: 58.11.1
Dostarczamy towar na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Państw Unii Europejskiej za pośrednictwem kuriera / Poczty Polskiej w terminie 1-3 dni robocze od dokonania płatności lub wyboru opcji za pobraniem. Po dokonaniu zakupu prosimy, o przesłanie e-maila z informację o sposobie płatności i danymi do faktury, jeżeli życzą sobie Państwo, abyśmy wystawili dla zamówienia fakturę VAT. Podana cena w ofercie to cena brutto.

Jesteśmy dostępni od
poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00
telefon: 698-[zasłonięte]-682
e-mail: [zasłonięte]@takmi.pl

Na naszych aukcjach można płacić przez system PAYU szybko i wygodnie. Istnieje także możliwość realizacji zamówienia za pobraniem lub przedpłatą na nr konta:
49 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740357 (w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)