Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THEORY OF TOURISM AND TOURISM MANAGEMENT - NOWA!09

11-03-2012, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113573342
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 17:40:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
THEORY OF TOURISM AND TOURISM MANAGEMENT
 

THEORY OF TOURISM AND TOURISM MANAGEMENT - NOWA!09

Autor: Tadeusz Chudoba
Wydawca: CeDeWu.pl
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176X250
Ilość stron: 225
ISBN:[zasłonięte]978-8356-234-7

Cena detaliczna: 59.00

Opis:This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole
tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating
touring, organization touring, rendering services and creating material base for
tourism, as well as four functionally different managerial phenomena.
This dissertation shows which elements of tourism reality decide about
existence of all above mentioned tourism phenomena. In this book tourism
reality's phenomena are seen from many sides: as processes, as defined
elements of the tourism reality, as showing the essence of culture or artistry of
tourism management, as well as the world of definitions showing the essence
of the results in every element of tourism phenomena.
The main subject of dr. Tadeusz Chudoba educational activity has been
anatomy of tourism phenomena, tourism marketing and tourism management.
Currently he works in College of Tourism and Foreign Languages, but
also in Tourism and Recreation Institute within Warsaw Marie Curie University.
Living in Sweden he was lecturer in tourism marketing. He had guest lectures
in four universities in the USA; Las Vegas, Niagara Falls, East Lansing and Logan
as well as in Lillehammer in Norway and in Breda in the Netherlands.
The Author of this book has been working as a lecturer or researcher in Tourism
Institute and in several other schools of higher education since 1967.
The author would appreciate your opinion about the book. If you would like
to express your remarks regarding the publication or establish scientific relations
please write to dr. Tadeusz Chudoba by e-mail at krzysztof-[zasłonięte]@o2.pl

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.