Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE WIDE LENS: A NEW STRATEGY FOR INNOVATION Adner

22-05-2014, 4:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174508710
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 7   
Koniec: 22-05-2014 04:25:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65687, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09216, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66481, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96731, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25229, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65687, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09216, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66481, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96731, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25229

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Wide Lens: A New Strategy for Innovation

THE WIDE LENS: A NEW STRATEGY FOR INNOVATION Adner

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ron Adner
Language: English
Publisher: Portfolio Penguin
Publication Date: 29 Mar 2012
Dimensions: 15.3 x 2 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A67A9B1688

 

 

How can great companies do everything right - identify real customer needs, deliver excellent innovations, beat their competitors to market - and still fail? The sad truth is that many companies fail because they focus too intensely on their own innovations, and then neglect the innovation ecosystems on which their success depends. In our increasingly interdependent world, winning requires more than just delivering on your own promises. It means ensuring that a host of partners - some visible, some hidden - deliver on their promises, too. In ''The Wide Lens'', innovation expert Ron Adner draws on over a decade of research and field testing to take you on far ranging journeys from Kenya to California, from transport to telecommunications, to reveal the hidden structure of success in a world of interdependence.A riveting study that offers a new perspective on triumphs like Amazon's e-book strategy and Apple's path to market dominance; monumental failures like Michelin with run-flat tires and Pfizer with inhalable insulin; and still unresolved issues like electric cars and electronic health records, ''The Wide Lens'' offers a powerful new set of frameworks and tools that will multiply your odds of innovation success. ''The Wide Lens'' will change the way you see, the way you think - and the way you win.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHAT MATTERS NOW Gary Hamel

 TEN TYPES OF INNOVATION Keeley, Walters

 DIGITAL DISRUPTION James McQuivey

 REVERSE INNOVATION Trimble

 END OF COMPETITIVE ADVANTAGE Rita McGrath

 BLUE OCEAN STRATEGY W. Chan Kim, Renee Mauborgne