Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE WARHOL ECONOMY Elizabeth Currid

11-03-2015, 9:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 171.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5074087066
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 08:27:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64886, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42467, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21596, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83908, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11387, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64886, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42467, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21596, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83908, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11387

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Warhol Economy: How Fashion, Art, and Music Drive New York City (New Edition)

THE WARHOL ECONOMY Elizabeth Currid

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Elizabeth Currid
Language: English
Publisher: Princeton University Press
Publication Date: 29 Sep 2008
Dimensions: 15.2 x 1.9 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 280
Condition: NEW
Product_ID: A6911CD745

 

 

Which is more important to New York City's economy, the gleaming corporate office - or the grungy rock club that launches the best new bands? If you said ''office,'' think again. In ''The Warhol Economy'', Elizabeth Currid argues that creative industries like fashion, art, and music drive the economy of New York as much as - if not more than - finance, real estate, and law.And these creative industries are fueled by the social life that whirls around the clubs, galleries, music venues, and fashion shows where creative people meet, network, exchange ideas, pass judgments, and set the trends that shape popular culture. The implications of Currid's argument are far-reaching, and not just for New York. Urban policymakers, she suggests, have not only seriously underestimated the importance of the cultural economy, but they have failed to recognize that it depends on a vibrant creative social scene. They haven't understood, in other words, the social, cultural, and economic mix that Currid calls the Warhol economy.With vivid first-person reporting about New York's creative scene, Currid takes the reader into the city spaces where the social and economic lives of creativity merge.The book has fascinating original interviews with many of New York's important creative figures, including fashion designers Zac Posen and Diane von Furstenberg, artists Ryan McGinness and Futura, and members of the band Clap Your Hands Say Yeah. The economics of art and culture in New York and other cities has been greatly misunderstood and underrated. ''The Warhol Economy'' explains how the cultural economy works-and why it is vital to all great cities.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.