Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE TOURISM AND LEISURE EXPERIENCE Michael Morgan

11-03-2015, 19:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 262.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5076404895
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-03-2015 18:48:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65399, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54114, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45848, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14635, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47733, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65399, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54114, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45848, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14635, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47733

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Tourism and Leisure Experience: Consumer and Managerial Perspectives (Aspects of Tourism)

THE TOURISM AND LEISURE EXPERIENCE Michael Morgan

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Morgan, Peter Lugosi, J.R.Brent Ritchie
Language: English
Publisher: Channel View Publications Ltd
Publication Date: 1 Sep 2010
Dimensions: 23 x 15.4 x 1.6 cm
Format: Paperback
Pages: 264
Condition: NEW
Product_ID: 1D[zasłonięte]45411X

 

 

People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or service provides. Experience management is seen as the way to remain competitive in markets where globalisation and technology have turned products and services into commodities. This book draws together academic and practitioner insights into the consumer experience by combining the perspectives of the tourist consumer with that of experience managers, supported by examples from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. With contributions from established and emerging international scholars, it is organised into three sections: understanding experiences, researching experiences and managing experiences. It aims to provide students, researchers and managers with a stimulating overview of the current research and managerial issues in the field and as well as a resource to guide their further reading.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 UNDERSTANDING TOURISM: A CRITICAL INTRODUCTION

 MARKETING AND MANAGING TOURISM DESTINATIONS