Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE STUFF YOU CAN'T BOTTLE King Adz

25-10-2014, 19:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4642377010
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 18:59:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53825, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93197, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85780, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43964, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02907, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53825, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93197, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85780, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43964, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02907

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Stuff You Can't Bottle: Advertising for the Global Youth Market

THE STUFF YOU CAN'T BOTTLE King Adz

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: King Adz
Language: English
Publisher: Thames and Hudson Ltd
Publication Date: 4 Mar 2013
Dimensions: 3.3 x 17.3 x 25 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: A5AAB9A75X

 

 

In the networked, multimedia era of Internet 2.0, the only way for advertisers and brands to connect with the notoriously difficult youth market is to get involved with the cultures and subcultures that make up their world. Here, King Adz shares his unique insight into the lives of young people across the globe. His research has taken him to skate parks, clubs, gigs, music festivals and street art events in Europe and North America, Brazil, Russia, China, India, Hong Kong, South Africa and beyond. In each location, he has talked to young people to find out what really fires them, and he has talked to the advertising creatives who have succeeded in connecting with them. No one can predict what youth will be into next month, but this book shows how creatives can grab its attention, build a relationship and crack the market.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW TO MAKE IT AS AN ADVERTISING CREATIVE Veksner

 WHATEVER YOU THINK, THINK THE OPPOSITE Paul Arden

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 NEWSJACKING Grant Hunter, Jon Burkhart

 DAMN GOOD ADVICE (FOR PEOPLE WITH TALENT!) Lois

 PREDATORY THINKING Dave Trott