Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE SOCIAL MEDIA MARKETING BOOK Dan Zarrella

22-05-2014, 1:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 122.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174461871
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 01:56:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40477, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68066, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69426, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41399, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17164, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40477, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68066, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69426, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41399, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17164

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Social Media Marketing Book

THE SOCIAL MEDIA MARKETING BOOK Dan Zarrella

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dan Zarrella
Language: English
Publisher: O'Reilly Media
Publication Date: 25 Nov 2009
Dimensions: 20.3 x 1.2 x 15.3 cm
Format: Paperback
Pages: 244
Condition: NEW
Product_ID: A596DA6604

 

 

Take advantage of the phenomenon that is quickly becoming the most effective way to market brands, products, and services - social media. This easy-to-understand book introduces you to blogging, Twitter, social networks such as Facebook and LinkedIn, social news and bookmarking sites, forums, opinion and review sites, and virtual worlds. You'll learn how these technologies work and how other people are using them, so you can determine which ones might work for marketing your business or organization. Ideal for marketing and PR professionals, web developers, entrepreneurs, and anyone interested in this new marketing arena, ''The Social Media Marketing Book'' helps you plan and execute strategies with actionable advice every step of the way. Learn the techniques necessary to measure results and track return on investment. This book will change you from a social media newbie into a knowledgeable and discriminating user. Make sense of this complicated environment with the help of screenshots, graphs, and visual explanations. Learn the history and culture of each social media type, including features, functionality, and protocols.Get non-technical explanations of the methods you need to engage each media type. Set specific goals for your campaigns and evaluate them according to key performance indicators. Choose the technologies and marketing tactics most relevant to your campaign goals. Understand social web jargon used by customers as well as marketers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA BIBLE Lon Safko

 SOCIALNOMICS Erik Qualman

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 THIS IS SOCIAL MEDIA Guy Clapperton

 MARKETING TO THE SOCIAL WEB Larry Weber

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen