Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE SOCIAL LOGIC OF SPACE Hillier, Hanson

26-10-2014, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 315 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643471125
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:20:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51727, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11623, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13678, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58805, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69781, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51727, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11623, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13678, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58805, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69781

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Social Logic of Space

THE SOCIAL LOGIC OF SPACE Hillier, Hanson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Bill Hillier, Julienne Hanson
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 27 Jan 1989
Dimensions: 18.9 x 1.6 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 296
Condition: NEW
Product_ID: A5B1C67840

 

 

The book presents a new theory of space: how and why it is a vital component of how societies work. The theory is developed on the basis of a new way of describing and analysing the kinds of spatial patterns produced by buildings and towns. The methods are explained so that anyone interested in how towns or buildings are structured and how they work can make use of them. The book also presents a new theory of societies and spatial systems, and what it is about different types of society that leads them to adopt fundamentally different spatial forms. From this general theory, the outline of a 'pathology of modern urbanism' in today's social context is developed.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FOR SPACE Doreen Massey

 LIFE BETWEEN BUILDINGS: USING PUBLIC SPACE Gehl

 ARCHITECTURE AND NARRATIVE Sophia Psarra

 THE CITY SHAPED Spiro Kostof, Richard Tobias

 THE PRODUCTION OF SPACE Henri Lefebvre

 THE IMAGE OF THE CITY Kevin Lynch