Wersja językowa: POLSKA - NAPISY [OKŁADKA - POLSKA, GRA - POLSKA]
Stan: NOWA / FOLIA
WYDANIE PUDEŁKOWE
DO URUCHOMIENIA DODATKU WYMAGANA JEST GRA THE SIMS 3!!!
UWAGA !!!
Aukcja ma charakter jedynie wysyłkowy.
W sklepie stacjonarnym ceny takie same jak na Allegro.
The Sims 3: Nie z tego świata to odpowiedź EA The Sims Studio na prośby fanów serii The Sims, którzy domagali się wprowadzenia do gry elementów nawiązujących do popularnych horrorów, w tym zwłaszcza wampirzej sagi Zmierzch. Co prawda możliwość przeistoczenia w wampira pojawiła się już w dodatku The Sims 3: Po zmroku, ale twórcy postanowili dać graczom okazję do wcielenia się także w inne postaci o nadprzyrodzonych mocach. Najważniejszym elementem The Sims 3: Nie z tego świata jest opcja przemiany Simów w wampiry, wilkołaki, wiedźmy, wróżki, czarodziejów a nawet zombie. Jako istoty nie z tego świata bohaterowie zyskują nie tylko specyficzne atrybuty wyglądu (np. kły, gęste owłosienie, charakterystyczne ubiory), ale także właściwe ich rasie umiejętności magiczne, unikalne cechy czy interakcje. Dodatek wprowadza do gry nową lokację - miasto Moonlight Falls, pełne nawiedzonych domostw i mrocznych tajemnic. Nie zabrakło także nowych przedmiotów (w tym również magicznych), ścieżek kariery (mistyczny wróżbita, mistrz alchemii i inne) oraz specjalnych atrakcji, jak wyścigi na miotłach czy inwazja żywych trupów. Jednym z ciekawszych rozwiązań zaimplementowanych w The Sims 3: Nie z tego świata jest opcja przygotowywania magicznych wywarów, których działanie może przykładowo pomagać w zrobieniu kariery lub zrzuceniu zbędnych kilogramów, ale także wywołać przejście zombifikacji, czyli przemiany w żywego trupa. Stworzonym miksturami można również obdzielić innych graczy za pośrednictwem funkcji społecznościowych. Od strony wizualnej dodatek nie odbiega od standardów serii. Twórcy rozszerzenia wyraźnie inspirowali się popularnymi filmami jak saga Zmierzch, Amerykański wilkołak, Czarownice z Eastwick czy Noc żywych trupów. Mimo mrocznej tematyki i przygaszonych kolorów modele postaci oraz obiektów bardziej bawią niż straszą.