SPRAWDZ STAN SWOJEGO ZAMÓWIENIA !!!
Podajemy aktualne informacje o stanie przesyłki
2 X DZIENNIE
GODZ 11 i 17
8,99 ZŁ
LIST PRIORYTETOWY
termin doręczenia 2-3 dni
W przypadku zakupu powyżej
1+ gier cena wysyłki 10 zł
Wysyłki realizowane w
od dokonania wpłaty
Płatności proszę realizować poprzez:
24 [zasłonięte]00[zasłonięte]09 8518 [zasłonięte] 022501
LUB
Skrót regulaminu
* płatność do 7 dni
* 10 dni na zwrot gry
* rachunek
* gwarancja
|
|
|
THE SIMS 3
platforma: PS3
data wydania: 2010
gatunek: symulatory
wersja językowa: angielska
wersja: PAL
stan: nowa, folia, fabrycznie zapakowa
DOSTĘPNOŚĆ: od ręki, wysyłka w 24 H
|
|
kliknij, aby zobaczyć oryginalne pudełko
THE SIMS 3
The Sims 3 to kolejna część bestsellerowej serii zapoczątkowanej w 2000 roku, a przy tym pierwsza wydana na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Gra stanowi symulację ludzkiego życia, począwszy od narodzin aż po samą śmierć z zachowaniem towarzyszących temu procesowi wydarzeń
W The Sims 3 w czasie tworzenia nowego bohatera gracz z puli niemalże stu różnych cech określających osobowość wybiera pięć. Decyzję tę warto przemyśleć, ponieważ wskazane elementy mają niemały wpływ na rozgrywkę, np. Sim odznaczający się mądrością zdecydowanie szybciej uczy się, w konsekwencji czego ma większe szanse na awans w pracy. Zredukowano przy tym liczbę pasków potrzeb z ośmiu do sześciu. Simowie posiadają w zamian swego rodzaju humorki - ich samopoczucie zależy od tego czy doświadczają pozytywnych czy negatywnych zdarzeń w postaci zarówno codziennych działań jak i bardzo rzadkich (np. narodziny dziecka czy śmierć osoby bliskiej).
Wraz z The Sims 3 do rozgrywki wprowadzony został system marzeń. Kupując dziecku teleskop można sprawić, że zacznie ono śnić o karierze astronoma. Poznając atrakcyjną osobą Sim może postanowić, że zaprzyjaźni się z nią. Warto zaznaczyć, że za nie zrealizowane postanowienia i marzenia nie ma żadnych kar – zwyczajnie zostają one zapomniane i zastąpione przez inne. Nowości wprowadzono także do sfery zawodowej. Użytkownik jest w stanie w pewnym sensie kontrolować godziny pracy – zdecydować o wcześniejszym wyjściu lub zostaniu po godzinach. Może on także określić swój stosunek do przełożonego – chcąc w łatwy sposób zdobyć awans należy zwyczajnie podlizywać się mu. Z karierą bezpośrednio został związany system okazji, który można wyjaśnić poprzez następujący przykład: gdy w restauracji, w której popsuje się zmywarka, Sim dostaje szansę wykazania się poprzez umycie sterty brudnych talerzy.
Największym nowością w stosunku do wydanych wcześniej pozycji jest brak granic pomiędzy parcelami. Poszczególne lokacje nie są już wyciętymi fragmentami wirtualnego świata, lecz stanowią jedną całość. Dzięki temu Sim bez problemu może przechadzać się po ulicach miasteczka czy odwiedzać sąsiadów. Co więcej, opuszczając granice własnej działki czas nie zatrzymuje się w miejscu dla pozostałych członków rodziny – wirtualny świat żyje własnym życiem, a postacie sterowane przez użytkownika są częścią większej całości. Niemniej jednak decyzje podjęte przez gracza wywierają większy lub mniejszy wpływ na losy mieszkańców okolicy.
kliknij obrazek, aby obejrzeć video
|