Opis produktu:
Nośnik: PC-CD 1szt.
Stan płyty: 6- 1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska) 2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem) 3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie) 4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu) 5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia) 6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5 1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach) 2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć) 3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania) 4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania ) 5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania) 6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Stan poligrafii (książeczka): Idealny
Gra w polskiej wersji językowej
Opis gry:
The Settlers V jest kolejną częścią popularnej sagi osobliwych gier strategiczno-ekonomicznych, zapoczątkowanej w 1994 roku. Jednakże w odróżnieniu od wszystkich poprzednich odsłon wspomnianej serii, nowy epizod oferuje całkowicie trójwymiarową oprawę wizualną o bardzo wysokim stopniu szczegółowości. Generowanie przestrzennego środowiska następuje dzięki uznanej technologii RenderWare marki Criterion Software (vide np. kill.switch i Broken Sword: The Sleeping Dragon). Wkroczenie w sferę 3D zaowocowało ponadto radykalną modyfikacją stylu grafiki – zrezygnowano z elementów komiksowych na rzecz motywów zdecydowanie bliższych rzeczywistości.
Realistyczny wirtualny świat nawiązuje do czasów europejskiego średniowiecza, więc charakterystyczne ceglano-drewniane domy (obecność muru pruskiego) sąsiadują z monumentalnymi budowlani gotyckimi (kościoły, warownie itp.). Natomiast główne założenie zabawy stanowi odbicie ogromnego królestwa z rąk złowieszczego tyrana. Sukces gwarantuje tworzenie skomplikowanego łańcucha gospodarczego (ścinanie drzew, hodowanie trzody chlewnej, wydobywanie surowców itd.) i prowadzenie działań wojennych w innowacyjny sposób. Wiarygodność programu powiększają zmienne warunki pogodowe, związane z naturalnym cyklem pór roku. Dodatkowo w zespole developerskim znalazł się Bruce Milligan, odpowiedzialny w przeszłości m.in. za Sid Meier’s Civilization i Tropico: Paradise Island
Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.
|