Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE REBEL'S GUIDE TO EMAIL MARKETING Waldow, Falls

22-05-2014, 1:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 107.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174455782
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 01:31:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94396, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99823, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97496, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54081, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83812, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94396, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99823, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97496, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54081, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83812

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Rebel's Guide To Email Marketing: Grow Your List, Break the Rules, and Win (Que Biz-Tech)

THE REBEL'S GUIDE TO EMAIL MARKETING Waldow, Falls

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: DJ Waldow, Jason Falls
Language: English
Publisher: QUE
Publication Date: 15 Aug 2012
Dimensions: 15.2 x 1.8 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A7D[zasłonięte]97496

 

 

A No-Nonsense, Take-No-Prisoners Plan for Earning Positive Return on Your Email Marketing! ''They'' say email is dead. Baloney! 94% of Americans use email. Passionate social networkers use email more, not less. Mobile email is huge. Email offers marketers more opportunities than ever...opportunities to guide customers from consideration and trial to repeat purchase, loyalty, even advocacy! But email has changed. Email users have changed. To get breakthrough results, you must break the rules! Whether you're B2B or B2C, Fortune 500 or startup, this is a complete no-nonsense plan for transforming your email marketing. Discover radically better ways to handle every facet of your campaign: lists, From names, Subject lines, calls to action, social network integration...everything!Learn how to * Discover which email marketing ''rules'' are obsolete--and when to break the rest* Optimize every component of your message and campaign* Drive list growth that translates directly into the top line* Encourage opt-in by systematically simplifying signup* Bring real humor and creativity back into your email* Write a great main call to action--and great secondary and tertiary calls, too* Take full advantage of tools ranging from QR codes to texting to grow your email list* Make better technical decisions about prechecked opt-in boxes and other attributes* Know when to deliberately introduce ''imperfections'' into your emails* Use email marketing and social media to power each other* Prepare for the short- and long-term futures of email marketing

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONTENT RULES Ann Handley, C. Chapman

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 EMAIL MARKETING BY THE NUMBERS Baggott, Sales

 EPIC CONTENT MARKETING Joe Pulizzi

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION

 CONTENT STRATEGY FOR THE WEB Halvorson, Rach