Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE PSYCHOLOGY OF PRICE Leigh Caldwell

25-10-2014, 6:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640249332
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 06:21:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44167, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05900, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62531, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66824, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44167, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05900, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62531, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66824, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26361

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Psychology of Price: How to use price to increase demand, profit and customer satisfaction

THE PSYCHOLOGY OF PRICE Leigh Caldwell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Leigh Caldwell
Language: English
Publisher: Crimson Publishing
Publication Date: 2 Nov 2012
Dimensions: 21.2 x 13.8 x 1.2 cm
Format: Paperback
Pages: 248
Condition: NEW
Product_ID: 17DA59A075

 

 


One of the most important questions for any business is: how much should I charge?
Economics has an easy answer - just look at where demand and supply meet.
Unfortunately, this easy answer is wrong. What about the effect of changing the timing on a payment? How do a customer’s personal and financial circumstances affect their willingness to pay?
Using The Psychology of Price, you can discover why price is a psychological issue – and how to make the most of that knowledge. Written by the founder of the UK’s leading pricing consultancy Inon – whose clients range from the BBC and confused.com to Grants Whisky and HM Treasury - The Psychology of Price offers a unique opportunity for business owners and finance and marketing professionals to gain an insight into the way consumers think and purchase – and to learn the actual research methods and pricing techniques used by multinational companies.
A practical, jargon-free workbook, The Psychology of Price demystifies a critical aspect of running a business, lucidly and logically explaining the science behind pricing so that you can generate more demand, more profit and more customer value today.
Inside The Psychology of Price, you can learn:
-How to get people to expect to pay more
-How presenting products that nobody wants can influence what customers are willing to pay
-How upselling by low-cost add-ons can increase sales and perceived value
Crucially, The Psychology of Price will help you find out how good your pricing really is and give you the toolkit to ensure you charge the right price point for your product or service.
What have you got to lose?

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DECODED: THE SCIENCE BEHIND WHY WE BUY Phil Barden

 PRICELESS: THE HIDDEN PSYCHOLOGY OF VALUE

 PRICING WITH CONFIDENCE Reed Holden, Mark Burton

 POWER PRICING Robert Dolan, Hermann Simon

 PRICING FOR PROFIT Peter Hill

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION