Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE PRINCIPLES OF SUCCESSFUL UX DESIGN Jodie Moule

29-06-2015, 15:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 157.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5406916711
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 29-06-2015, 15:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]71530, 978[zasłonięte][zasłonięte]28010, 978[zasłonięte][zasłonięte]69711, 978[zasłonięte][zasłonięte]86989, 978[zasłonięte][zasłonięte]91389, 978-[zasłonięte][zasłonięte]71530, 978-[zasłonięte][zasłonięte]28010, 978-[zasłonięte][zasłonięte]69711, 978-[zasłonięte][zasłonięte]86989, 978-[zasłonięte][zasłonięte]91389
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Principles Of Successful UX Design

PRODUCT DETAILS:
Author: Jodie Moule
Language: English
Publisher: SITEPOINT
Publication Date: 2 Oct 2012
Dimensions: 18 x 1.8 x 23 cm
Format: Paperback
Pages: 300
Condition: NEW
Product_ID: A9D715C099

Today, technology is used to shift, sway and change attitudes and behavior. This creates amazing opportunities and challenges for designers. If we want to create products and services that have the power to educate people so they may live better lives, or help to reduce the time people take to do certain tasks, we first need an understanding of how these people think and work - what makes them ''tick'' The premise of this book is the need to understand how people ''behave''; their habits, motivators and drivers, as a critical way to better understand what a great customer experience for your audience looks like, facilitating better design decisions. The book will lead you from understanding behavior, to extracting customer insights that can launch you into the design of something that makes a difference to people's lives - all presented in a fun, practical and non-academic way.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


THE MOBILE WEB DESIGNER'S IDEA BOOK Patrick McNeil

SHOW ME THE NUMBERS Stephen Few

JUMP START RESPONSIVE WEB DESIGN Sharkie, Fisher

THE ELEMENTS OF USER EXPERIENCE Garrett

DON'T MAKE ME THINK Steve Krug