Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE PRACTICE OF MARKET RESEARCH: AN INTRODUCTION

26-10-2014, 1:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 370.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643417785
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-10-2014 01:32:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29874, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86295, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37731, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48213, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12274, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29874, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86295, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37731, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48213, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12274

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Practice of Market Research: An Introduction

THE PRACTICE OF MARKET RESEARCH: AN INTRODUCTION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Yvonne McGivern
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 23 May 2013
Dimensions: 24.2 x 18.8 x 3.4 cm
Format: Paperback
Pages: 608
Condition: NEW
Product_ID: AB7C77C119

 

 


The Practice of Market Research offers a comprehensive and understandable account of the techniques and practical tasks involved in setting up and running marketing or social research projects.
 
Linked to the professional body MRS (the Market Research Society) and with plenty of real-life examples from big-name companies such as McDonalds and Levis as well as governments and charities, the author’s depth of insight and experience of the real world of market research is evident throughout this book.
 
The book offers:
  • A well-rounded overview of market research
  • Strong coverage of both qualitative and quantitative aspects of market research, including research design, sampling, qualitative data analysis and research ethics
  • Valuable insight into the day-to-day tasks of a researcher
  • Guidance and examples on everything from writing a proposal and creating a project timetable to preparing a report and giving a presentation

This book is an ideal companion to any student’s market research course or research project and an indispensable guidebook with a long shelf-life for market research practitioners and people in the industry.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING RESEARCH: TOOLS AND TECHNIQUES Bradley

 MARKETING PLANS Malcolm McDonald, Hugh Wilson

 THE MULTICHANNEL CHALLENGE Hugh Wilson, Rod Street

 MARKETING RESEARCH Alan Wilson

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 ACCOUNTING AND FINANCE FOR NON-SPECIALISTS Atrill