|
|
|
|
|
|
kontakt
Telefon: 606[zasłonięte]623
+440[zasłonięte][zasłonięte]84304 lub
[zasłonięte]@hotmail.com
regulamin aukcji na stronie
„o mnie”
rachunek bankowy (ING)
691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805
|
|
|
|
|
|
|
MOJE KOMENTARZE
INNE MOJE AUKCJE
DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH
STRONA "O MNIE"
.
.
KOSZTY DOSTAWY
e-przesyłka
4,90zł
Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł
Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł
Kurier (przedpłata)-12,90zł
Kurier (pobranie)-16,90zł
przesyłka biznesowa-
dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza
Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.
Na życzenie wystawiamy fakturę Vat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Places and Spaces of Fashion, 1[zasłonięte]800-20 (Routledge Research in Cultural and Media Studies)
|
|
|
|
|
Autor: John Potvin (Editor) Wydawnictwo: Routledge; 1 edition Data wydania: 6 Oct 2008 Ilość stron: 282 Wymiary książki: 2.3 x 15.6 x 22.8 cm Rodzaj okładki: Hardcover ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]59614
978-[zasłonięte][zasłonięte]59614A
The Places and Spaces of Fashion, 1[zasłonięte]800-20 brings together art, design, fashion, and a much neglected concern for its spatial realities. The spaces and places of fashion have often been overlooked in the writing of fashion history and visual culture. More often than not, however, these environments mitigate, control, inform, and enhance how fashion is experienced, performed, consumed, seen, exhibited, purchased, appreciated and of course displayed. Space, as this volume attempts to illustrate, is itself a representational strategy on par with and influencing the visibility and visuality of fashion. Innovative and challenging, the essays in this volume explore various physical and conceptual spaces, moving from physical environments to the two-dimensional with paintings, illustrations, and photographs to chart similarities, differences, and complex nuanced relationships between environments, fashion, identities, and visuality. The volume also navigates various sites (both permanent and temporary) of production, circulation, exhibition, consumption, and promotion of fashion that define meaning and knowledge about a culture or individual by providing for a bond between embodied consumers/spectators and fashion objects. The Places and Spaces of Fashion, 1[zasłonięte]800-20 is a compelling project with a thematic, theoretical, and historiographic approach that is at once both focused yet far-reaching and original in its implications. The volume engages with questions attending to the ‘modern condition’ by seamlessly weaving interdisciplinary discussions of the visual with material culture to explore the spatial dimension(s) of fashion. Some of the essays explore new and exciting spaces while others offer compelling revisionary analyses of relatively known sources
|
|
|
WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.
WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
|
|
|