Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE ORIGIN OF BRANDS Al Ries, Laura Ries

25-10-2014, 3:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 96.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640155485
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 03:26:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05701, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78849, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61618, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98215, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84552, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05701, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78849, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>61618, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98215, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84552

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands: Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival

THE ORIGIN OF BRANDS Al Ries, Laura Ries

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Al Ries, Laura Ries
Language: English
Publisher: HarperPaperbacks
Publication Date: 20 Jan 2006
Dimensions: 1.9 x 13.4 x 20 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: AA6A57A156

 

 

What Charles Darwin did for biology, Al and Laura Ries do for branding.
In their exciting new book, THE ORIGIN OF BRANDS, the Rieses take Darwin's revolutionary idea of evolution and apply it to the branding process. What results is a new and strikingly effective strategy for creating innovative products, building a successful brand, and, in turn, achieving business success.
Here, the Rieses explain how changing conditions in the marketplace create endless opportunities to build new brands and accumulate riches. But these opportunities cannot be found where most people and most companies look. That is, in the convergence of existing categories like television and the computer, the cellphone and the Internet.
Instead, opportunity lies in the opposite direction -- in divergence. By following Darwin's brilliant deduction that new species arise from divergence of an existing species, the Rieses outline an effective strategy for creating and taking to market an effective brand. In THE ORIGIN OF BRANDS, you will learn how to:
Divide and conquer
Exploit divergence
Use the theories of survival of the firstest and survival of the secondest
Harness the power of pruning
Using insightful studies of failed convergence products and engaging success stories of products that have achieved worldwide success through divergence, the Rieses have written the definitive book on branding. THE ORIGIN OF BRANDS will show you in depth how to build a great brand and will lead you to success in the high-stakes world of branding.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUILDING STRONG BRANDS David Aaker

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING Ries, Trout

 TRIBES: WE NEED YOU TO LEAD US Seth Godin

 PITCH ANYTHING Oren Klaff

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout