Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE OLD RULES OF MARKETING ARE DEAD Pearson

22-05-2014, 16:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 131.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176499198
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 16:29:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12264, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70674, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17625, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97204, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12264, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70674, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17625, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97204

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Old Rules of Marketing are Dead: 6 New Rules to Reinvent Your Brand and Reignite Your Business

THE OLD RULES OF MARKETING ARE DEAD Pearson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Timothy R. Pearson
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Jun 2011
Dimensions: 16 x 2.1 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: AA7176B558

 

 

An action plan for moving any organization into the data-driven, modern age of marketing; explains how to use hard data and metrics to measure marketing ROI

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.