Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE OBAMA VICTORY Kate Kenski, Bruce Hardy

23-06-2014, 3:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 142.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270208339
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-06-2014 03:30:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35525, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97986, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86741, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54843, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53995, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35525, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97986, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86741, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54843, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53995

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Obama Victory: How Media, Money, and Message Shaped the 2008 Election

THE OBAMA VICTORY Kate Kenski, Bruce Hardy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kate Kenski, Bruce W. Hardy, Kathleen Hall Jamieson
Language: English
Publisher: OUP USA
Publication Date: 26 Aug 2010
Dimensions: 15.8 x 2.6 x 23.6 cm
Format: Paperback
Pages: 400
Condition: NEW
Product_ID: A195C99560

 

 

Barack Obama's stunning victory in the 2008 presidential election will go down as one of the more pivotal in American history. Given America's legacy of racism, how could a relatively untested first-term senator with an African father defeat some of the giants of American politics? In The Obama Victory, Kate Kenski, Bruce Hardy, and Kathleen Hall Jamieson draw upon the best voter data available, The National Annenberg Election Survey, as well as interviews with key advisors to each campaign, to illuminate how media, money, and messages shaped the 2008 election. In a crisp, incisive narrative, the authors identify the candidates' major themes-Maverick versus Mc-Same; Change versus Tax and Spend Liberal, etc.-and then apply them to the five main periods of the campaign: the early summer; the period from the vice presidential nominations through the conventions; the financial meltdown from mid-September to mid-October; the two weeks after the final debate; and the final week.Throughout, they explain how both sides worked the media to reinforce or combat images of McCain as too old and Obama as not ready; how Obama used a very effective rough-and-tumble radio and cable campaign that was largely unnoticed by the mainstream media; how the Vice Presidential nominees impacted the campaign; how McCain's age and Obama's race affected the final vote, and much more. Analyzing each nominee's broadcast, cable, and radio spending, the authors conclude that Obama's media campaign was more savvy than McCain's, and that early voting and the complete collapse of campaign finance reform will change elections for years to come. Briskly written and filled with surprising insights, The Obama Victory goes beyond opinion to offer the most authoritative account available of precisely how and why Obama won the presidency.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 RACE OF A LIFETIME: HOW OBAMA WON THE WHITE HOUSE

 THE PRESIDENTS Stephen Graubard

 STRATEGY IN THE CONTEMPORARY WORLD Baylis, Wirtz

 THE AMERICAN VOTER REVISITED Lewis-Beck, Norpoth

 THE PRESIDENTIAL DIFFERENCE Fred Greenstein

 CONTEMPORARY SECURITY AND STRATEGY Dr Craig Snyder