Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE NEW RULES OF MARKETING & PR David Scott

22-05-2014, 3:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174484535
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 22-05-2014 02:57:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63459, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84887, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07566, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72658, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91880, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63459, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84887, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07566, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72658, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91880

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

THE NEW RULES OF MARKETING & PR David Scott

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Meerman Scott
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 13 Aug 2013
Dimensions: 22.9 x 15.2 x 3.3 cm
Format: Paperback
Pages: 464
Condition: NEW
Product_ID: 111D4DD768

 

 

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real–world examples of success   The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international bestseller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step–by–step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to communicate with buyers directly, raise visibility, and increase sales. It shows how large and small companies, nonprofits, and other organizations can leverage Web–based content to get the right information to the right people at the right time for a fraction of the cost of big–budget campaigns.  Including a wealth of compelling case studies and real–world examples of content marketing and inbound marketing success, this is a practical guide to the new reality of reaching buyers when they′re eager to hear from you.  Includes updated information, examples, and case studies plus an examination of newly popular tools such as Infographics, photo–sharing using Pinterest and Instagram, as well as expanded information on social media such as YouTube, Twitter, Facebook, and LinkedIn David Meerman Scott is a marketing strategist, bestselling author of eight books including three international bestsellers, advisor to emerging companies including HubSpot, and a professional speaker on topics including marketing, leadership, and social media. Prior to starting his own business, he was marketing VP for two U.S. publicly traded companies and was Asia marketing director for Knight–Ridder, at the time one of the world′s largest information companies. The New Rules of Marketing & PR offers the single resource for entrepreneurs, business owners, nonprofit managers as well as those working in marketing or publicity departments to build a marketing and PR strategy to grow any business.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS TOO

 CONTENT RULES Ann Handley, C. Chapman

 PR SUPERSTAR Susan Haswell

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 UNDERSTANDING DIGITAL MARKETING Ryan, Jones

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen