Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE NEW RELATIONSHIP MARKETING Mari Smith

22-05-2014, 3:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174491572
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 03:31:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80630, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97238, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55697, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51335, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49909, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80630, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97238, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55697, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51335, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49909

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The New Relationship Marketing: How to Build a Large, Loyal, Profitable Network Using the Social Web

THE NEW RELATIONSHIP MARKETING Mari Smith

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Guy Kawasaki, Mari Smith
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 18 Nov 2011
Dimensions: 16.5 x 2.4 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 238
Condition: NEW
Product_ID: 111DA6C066

 

 

A top social media guru shares the secrets to expanding your business through relationships People have always done business with people they know, like, and trust. That's the essence of ''relationship marketing.'' Today, the popularity of online social networking has caused a paradigm shift in relationship marketing. This book helps businesspeople and marketers master this crucial new skill set. Social marketing expert Mari Smith outlines a step-by-step plan for building a sizable, loyal network comprised of quality relationships that garner leads, publicity, sales,, and more. If you're a businessman or businesswoman feeling the pressure to shift your approach to using social media marketing, to better understand the new soft skills required for success on the social web, and to improve your own leadership and relationship skills through emotional and social intelligence, this book is for you.Outlines how to become a significant ''center of influence'' for your customers and prospects Explains the unspoken rules of online etiquette-and the common ''turnoffs'' that drive customers and potential partners away Details the unique cultures of Facebook, Twitter, and other popular online platforms Shows exactly what to automate and delegate to build your social media persona, yet still retain the personal touch Even if you currently have zero presence online, this book will help you see measurable results in a short time.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FACEBOOK MARKETING: AN HOUR A DAY Treadaway, Smith

 YOUTILITY Jay Baer

 HOW TO RUN SEMINARS AND WORKSHOPS Robert Jolles

 TWITTER MARKETING: AN HOUR A DAY Hollis Thomases

 CRUSH IT! Gary Vaynerchuck

 WHAT THE PLUS! GOOGLE+ FOR THE REST OF US Kawasaki