Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE NEW GOLD STANDARD Joseph Michelli

17-02-2014, 7:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 102.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894978572
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-02-2014 06:56:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57136, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32132, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69063, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11822, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57136, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32132, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69063, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11822, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15483

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

THE NEW GOLD STANDARD Joseph Michelli

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Joseph Michelli
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 July 2008
Dimensions: 14.2 x 2.4 x 22.1 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: AA7154D335

 

 

Discover the secrets of world-class leadership! When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed. The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization.He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as: Understanding the ever-evolving needs of customers Empowering employees by treating them with the utmost respect Anticipating customers' unexpressed needs and concerns Developing and conducting an unsurpassed training regimen Sharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them. The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FOUR SEASONS: THE STORY OF A BUSINESS PHILOSOPHY

 HOW TO RUN A GREAT HOTEL Enda Larkin

 100 TIPS FOR HOTELIERS Peter Venison

 THE STARBUCKS EXPERIENCE Joseph Michelli

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell

 EXCEPTIONAL SERVICE, EXCEPTIONAL PROFIT Inghilleri