Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE MOUSE THAT ROARED Henry Giroux, Grace Pollock

22-05-2014, 4:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 108.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174525395
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 04:59:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48740, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45210, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22014, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32062, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62135, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48740, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45210, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22014, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32062, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62135

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Mouse That Roared: Disney and the End of Innocence

THE MOUSE THAT ROARED Henry Giroux, Grace Pollock

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Henry Giroux, Grace Pollock
Language: English
Publisher: Rowman & Littlefield Publishers
Publication Date: 1 Jun 2010
Dimensions: 2.3 x 13.8 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 144BBA1436

 

 

This expanded and revised edition explores and updates the cultural politics of the Walt Disney Company and how its ever-expanding list of products, services, and media function as teaching machines that shape children's culture into a largely commercial endeavor. The Disney conglomerate remains an important case study for understanding both the widening influence of free-market fundamentalism in the new millennium and the ways in which messages of powerful corporations have been appropriated and increasingly resisted in global contexts. New in this edition is a discussion of Disney's shift in its marketing strategies towards targeting tweens and teens, as Disney promises to provide (via participation in consumer culture) the tools through which young people construct and support their identities, values, and knowledge of the world. The updated chapters from the highly acclaimed first edition are complimented with two new chapters, 'Globalizing the Disney Empire' and 'Disney, Militarization, and the National Security State After 9/11,' which extend the analysis of Disney's effects on young people to a consideration of the political and economic dimensions of Disney as a U.S.-based megacorporation, linking the importance of critical reception on an individual scale to a broader conception of democratic global community.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE GOSPEL ACCORDING TO DISNEY Mark Pinsky

 UNDERSTANDING DISNEY: THE MANUFACTURE OF FANTASY

 FROM MOUSE TO MERMAID E Bell

 MOUSE MORALITY Annalee Ward

 MULTICULTURALISM AND THE MOUSE Douglas Brode

 GOOD GIRLS AND WICKED WITCHES Amy Davis