Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE LOVEMARKS EFFECT Kevin Roberts

26-10-2014, 0:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 166.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643378539
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 00:40:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07204, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05420, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68726, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83742, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73303, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>07204, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05420, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68726, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83742, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73303

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Lovemarks Effect: Winning In The Consumer Revolution

THE LOVEMARKS EFFECT Kevin Roberts

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kevin Roberts
Language: English
Publisher: Powerhouse Cultural Entertainment Books
Publication Date: 8 Mar 2006
Dimensions: 20.2 x 2.4 x 24.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 164
Condition: NEW
Product_ID: 1576D7B67X

 

 

A business revolution is changing all the rules of the marketplace. Power is shifting from manufacturers and retailers directly to consumers, freshly enabled with information, choice, and connectivity. Price, service, quality, and design advantages are no longer enough to win. In 2000, Kevin Roberts, CEO Worldwide of ideas company ''Saatchi & Saatchi'' said that brands were running out of juice. In ''Lovemarks: the future beyond brands,'' Roberts showed how Mystery, Sensuality, and Intimacy can create powerful emotional connections with consumers. The response to the book was electric. Now in 16 languages, ''Lovemarks'' has generated a wave of consumer conversations stretching over 100-plus countries. In this follow-up book, ''The Lovemarks Effect: Winning in the Consumer Revolution,'' the people speak: consumers, owners, and marketers show the impact of ''Lovemarks'' on their lives, their businesses, and their aspirations. How consumers feel about your company--their emotional connection to you--is what now determines success. ''The Lovemarks Effect: Winning in the Consumer Revolution'' offers instruction and inspiration about creating emotional connections and winning in a consumer-empowered future. From the aisles of the in-store experience to the power of sustainable design, from ''Lovemarks'' research to consumer stories, ''The Lovemarks Effect'' is a joyride through the evolving business landscape.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 LOVEWORKS Kevin Roberts, Brian Sheehan

 LOVEMARKS: THE FUTURE BEYOND BRANDS Kevin Roberts

 PURPLE COW Seth Godin

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins