Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE LATE AGE OF PRINT Ted Striphas

22-05-2014, 11:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 126 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175333039
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 11:08:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11481, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35367, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26708, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45787, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92378, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11481, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35367, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26708, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45787, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>92378

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Late Age of Print: Everyday Book Culture from Consumerism to Control

THE LATE AGE OF PRINT Ted Striphas

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ted Striphas
Language: English
Publisher: Columbia University Press
Publication Date: 8 Mar 2011
Dimensions: 15.5 x 2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: ABC114D151

 

 

Ted Striphas argues that, although the production and propagation of books have undoubtedly entered a new phase, printed works are still very much a part of our everyday lives. With examples from trade journals, news media, films, advertisements, and a host of other commercial and scholarly materials, Striphas tells a story of modern publishing that proves, even in a rapidly digitizing world, books are anything but dead. From the rise of retail superstores to Oprah's phenomenal reach, Striphas tracks the methods through which the book industry has adapted (or has failed to adapt) to rapid changes in twentieth-century print culture. Barnes & Noble, Borders, and Amazon.com have established new routes of traffic in and around books, and pop sensations like Harry Potter and the Oprah Book Club have inspired the kind of brand loyalty that could only make advertisers swoon. At the same time, advances in digital technology have presented the book industry with extraordinary threats and unique opportunities. Striphas's provocative analysis offers a counternarrative to those who either triumphantly declare the end of printed books or deeply mourn their passing.With wit and brilliant insight, he isolates the invisible processes through which books have come to mediate our social interactions and influence our habits of consumption, integrating themselves into our routines and intellects like never before.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 A COMPANION TO THE HISTORY OF THE BOOK Eliot, Rose

 THE CASE FOR BOOKS: PAST, PRESENT AND FUTURE: 256

 MERCHANTS OF CULTURE John Thompson

 BOOKS IN THE DIGITAL AGE John Thompson

 PRINT IS DEAD: BOOKS IN OUR DIGITAL AGE Jeff Gomez

 PRINT IS DEAD: BOOKS IN OUR DIGITAL AGE Jeff Gomez