Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE ITIL PROCESS MANUAL (BEST PRACTICE) Persse

23-05-2014, 0:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 207.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178041314
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-05-2014, 0:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]75365, 978[zasłonięte][zasłonięte]58298, 978[zasłonięte][zasłonięte]78822, 978[zasłonięte][zasłonięte]85120, 978[zasłonięte][zasłonięte]30929, 978-[zasłonięte][zasłonięte]75365, 978-[zasłonięte][zasłonięte]58298, 978-[zasłonięte][zasłonięte]78822, 978-[zasłonięte][zasłonięte]85120, 978-[zasłonięte][zasłonięte]30929
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The ITIL Process Manual (Best practice)

PRODUCT DETAILS:
Author: James Persse
Language: English
Publisher: VAN HAREN PUBLISHING
Publication Date: 18 July 2012
Dimensions: 23.8 x 16.8 x 2.2 cm
Format: Paperback
Pages: 355
Condition: NEW
Product_ID: 9AD75C650X

This practical guide is a great solution to address the key problem how to implement ITIL and ISO 20000 when initial training has been completed. It supports the basic approaches to the fundamental processes small to medium sized companies will find the concise, practical guidance easy to follow and implement. It avoids the complex, enterprise-wide issues which are not required for many organisations. Each chapter has the following structure:Improvement activities Process inputs and outputs Related processesTools and techniques Key Performance Indicators Critical Success FactorsProcess Improvement roles Benefits of effective Process Implementation challenges and considerationsTypical assets and artefacts of an Improvement program

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ITIL FOR DUMMIES Peter Farenden

METRICS FOR SERVICE MANAGEMENT Peter Brooks

ITIL 2011 EDITION - A POCKET GUIDE Jan van Bon

LEAN SIX SIGMA AND MINITAB Quentin Brook