Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE INTERNET CASE STUDY BOOK - TASCHEN

28-02-2012, 19:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik tmcart
numer aukcji: 2069445226
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 21   
Koniec: 30-01-2012 14:34:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: angielski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Strona o mnie

Inne moje aukcje

Moje komentarze

Dodaj mnie do ulubionych




E-mail: [zasłonięte]@tmc.com.pl

GG: 988904

Tel: 022[zasłonięte]428-30

Odbiór osobisty w Warszawie: Sklep z książkami
"Jak wam się podoba"
ul. Emilii Plater 4 (róg Koszykowej)
Cena: 120 zł

Strategies For Success


How to make your business work online

Featuring 60 success stories, from clients' briefings to final projects, this book, which follows on from the best selling Guidelines for Online Success title, provides detailed studies divided into five chapters: e-Commerce, Corporate Sites, Campaigns, Social Media, and Promotional Sites. These subjects form the core of what the web can offer to every person or institution, and knowing how these projects were developed can help differentiate your business or online presence from that of your competitors.

Strategies examined range from those of giant corporations to small businesses, but all have a common goal: a successful, efficient and cost-effective investment on the web. Each project is laid out in terms of Brief, Challenge, Strategy and Results. From Coca-Cola to Prince of Persia, from Diesel to Domino's Pizza, this book shows how successful businesses of any size can devise an effective online presence, and features the work of strategic innovators such as Ajaz Ahmed, Alex Bogusky, and Jeff Goodby.