Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE HERO AND THE OUTLAW Mark, Pearson

25-10-2014, 16:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 144.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4641800783
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 16:00:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50491, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48999, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25457, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13641, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68142, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50491, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48999, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25457, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13641, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68142

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

THE HERO AND THE OUTLAW Mark, Pearson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Margaret Mark, Carol S. Pearson
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 Feb 2001
Dimensions: 16.2 x 3.3 x 23.6 cm
Format: Hardcover
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: AA71C64153

 

 

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ARCHETYPES IN BRANDING Chen, Hartwell

 HOW BRANDS GROW: WHAT MARKETERS DON'T KNOW Sharp

 EATING THE BIG FISH Adam Morgan

 THE HERO WITHIN Carol Pearson

 AWAKENING THE HEROES WITHIN Carol Pearson

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout