The Guild 2 Piraci Starego Świata wymaga oryginalnej gry The Guild 2. W The Guild 2 Pirates of the European Seas oprócz podziwiania pięknych zachodów Słońca gracz ma możliwość prowadzenia rozbudowanych transakcji handlowych z licznymi europejskimi portami. Dobry kontakt z kupcami połączony z umiejętnością uważnego słuchania rozmówców pozwala nam zdobyć wiele cennych, użytecznych informacji, dzięki którym np. stworzymy niezwykle korzystne i w miarę bezpieczne szlaki handlowe. Niestety, pełne wyeliminowanie zagrożeń w czasie morskich wojaży jest praktycznie niemożliwe – na skrzętnie przewożone przez nas towary czyhają bowiem nie tylko żądni łatwych bogactw i uzbrojeni po burty piraci, ale i sama matka natura. O ile walka z rozgniewanymi falami morskimi i potężnym wiatrem jest raczej problematyczna i nierówna, to już ataki agresywnych korsarzy dają nam nieco większe możliwości odwetowe. Przy pomocy zamontowanych na pokładzie armat, opanowanych przez nas umiejętności taktycznych oraz ewentualnej ingerencji okrętów postronnych jesteśmy w stanie odeprzeć zuchwały atak i uchronić przewożony ładunek przed wpadnięciem w pirackie ręce. Oprócz kompleksowego systemu handlu wodnego i walk na morzu, twórcy z 4Head Studios opracowali rozbudowany system intryg i sabotażu, elementów będących znakiem rozpoznawczym epoki wielkich odkryć geograficznych oraz średniowiecza. Nic wszakże nie stoi na przeszkodzie, by zamiast trudnić się nudnym handlem i pływać od portu do portu, obawiając się bez przerwy statków z pirackimi flagami, samemu objąć dowództwo nad statkiem pełnym bezwzględnych i bezlitosnych kaprów. Wszystko zależy od naszych decyzji. Pirates of the European Seas udostępnia graczom zupełnie nową kampanię, której przejście zajmie wprawionym w rzemiośle użytkownikom przynajmniej dziesięć godzin aktywnej rozgrywki. Dodano także trzy rozległe i rozbudowane mapy do zwiedzenia, a także zestaw niedostępnych w podstawowej wersji gry budynków oraz profesji. Stworzono także szereg realistycznie odwzorowanych statków i łodzi, którym zawdzięczamy możliwość prowadzenia morskich wycieczek. 4Head Studios ( producent ) JoWooD Entertainment AG ( wydawca ) CD Projekt ( dystrybutor PL ) strategiczne (ekonomiczna, średniowiecze, piraci) 27 kwietnia 2007 ( światowa data premiery ) 31 maja 2007 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP
|