Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUTURE OF THE INTERNET: AND HOW TO STOP IT

29-06-2015, 5:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 97.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405747752
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 5:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]10315, 978[zasłonięte][zasłonięte]00574, 978[zasłonięte][zasłonięte]82011, 978[zasłonięte][zasłonięte]62039, 978[zasłonięte][zasłonięte]44502, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10315, 978-[zasłonięte][zasłonięte]00574, 978-[zasłonięte][zasłonięte]82011, 978-[zasłonięte][zasłonięte]62039, 978-[zasłonięte][zasłonięte]44502
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Future of the Internet: And How to Stop It

PRODUCT DETAILS:
Author: Jonathan Zittrain
Language: English
Publisher: Penguin
Publication Date: 28 May 2009
Dimensions: 12.9 x 2 x 19.8 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: A141AC159X

In ''The Future of the Internet: And How to Stop It'' Jonathan Zittrain explores the dangers the internet faces if it fails to balance ever more tightly controlled technologies with the flow of innovation that has generated so much progress in the field of technology. Zittrain argues that today's technological market is dominated by two contrasting business models: the generative and the non-generative. The generative models - the PCs, Windows and Macs of this world - allow third parties to build upon and share through them. The non-generative model is more restricted; appliances such as the xbox, iPod and tomtom might work well, but the only entity that can change the way they operate is the vendor. If we want the internet to survive we need to change. People must wake up to the risk or we could lose everything.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


BIG DATA Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier

THE MASTER SWITCH Tim Wu

THE NET DELUSION: HOW NOT TO LIBERATE THE WORLD

WHO CONTROLS THE INTERNET? Jack Goldsmith, Tim Wu

CODE: VERSION 2.0 Lawrence Lessig

WHO OWNS THE FUTURE? Jaron Lanier