Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF PRINTED TEXTILE DESIGN Russell

25-10-2014, 23:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643289349
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014, 23:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]88551, 978[zasłonięte][zasłonięte]67046, 978[zasłonięte][zasłonięte]04114, 978[zasłonięte][zasłonięte]56996, 978[zasłonięte][zasłonięte]49485, 978-[zasłonięte][zasłonięte]88551, 978-[zasłonięte][zasłonięte]67046, 978-[zasłonięte][zasłonięte]04114, 978-[zasłonięte][zasłonięte]56996, 978-[zasłonięte][zasłonięte]49485
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Fundamentals of Printed Textile Design

PRODUCT DETAILS:
Author: Alex Russell
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 18 July 2011
Dimensions: 22.8 x 19.6 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: B94A411476

The Fundamentals of Printed Textile Design explores contemporary practice in printed textile design. It outlines the process of creating designs, looking at the vital role played by drawing, colour, style and content. It also analyses how to contextualise and communicate effectively in order to build a professional portfolio, whether through traditional design staples or via a more original approach. It examines the positions occupied by designers in the industry, and the technical and ethical considerations of which they must be aware. In order to design effectively, print and pattern practitioners need to understand not only how the industry works but must also consider the cultural and economic factors that can shape what future clients or consumers will require. This book suggests strategies for developing an understanding of these contexts within and beyond the fashion and textiles industry to provide an innovative resource for the designers of today and tomorrow.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


COMPLETE GUIDE TO DESIGNING AND PRINTING FABRIC

A FIELD GUIDE TO FABRIC DESIGN Kim Kight

PRINTED TEXTILE DESIGN Amanda Briggs-Goode

DIGITAL TEXTILE DESIGN Melanie Bowles, Ceri Isaac

DIGITAL FASHION PRINT: PHOTOSHOP AND ILLUSTRATOR

BASICS TEXTILE DESIGN 01: SOURCING IDEAS Steed