Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF INTERACTIVE DESIGN Salmond

23-05-2014, 0:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 227.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178070617
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-05-2014 00:37:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04890, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18900, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99168, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26850, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04890, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>18900, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04118, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99168, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26850

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Interactive Design

THE FUNDAMENTALS OF INTERACTIVE DESIGN Salmond

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Salmond, Gavin Ambrose
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 8 Mar 2013
Dimensions: 2 x 20.3 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 200
Condition: NEW
Product_ID: B94A411867

 

 

The Fundamentals of Interactive Design explores the workflow and process of creating and exporting design across multiple media platforms in a progressive and logical way. In-depth case studies featuring digital media companies provide professional insights into the world of interactive design.

The book is aimed at designers who have never worked within the interactive medium as well as those who have some digital knowledge but are looking for application across a wider spectrum of media. It will also appeal to those looking for inspiration and new creative directions.

Biography: Michael Salmond is a digital interaction designer, artist and digital theorist and currently teaches interaction and digital design at Florida Gulf Coast University, Florida, USA.

Gavin Ambrose is a practising graphic designer whose client base includes the art sector, galleries, publishers and advertising agencies. He has written and designed several books on graphic design, branding and packaging.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTERACTIVE DESIGN Andy Pratt, Jason Nunes

 THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

 4DSOCIAL: INTERACTIVE DESIGN ENVIRONMENTS

 THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING Mahon

 THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE DESIGN Ambrose

 THE FUNDAMENTALS OF GRAPHIC DESIGN Ambrose, Harris