Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF FASHION MANAGEMENT Dillon

22-05-2014, 23:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 175.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177897241
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 22:43:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71946, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88888, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53521, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04115, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74290, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71946, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88888, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53521, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04115, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74290

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Fashion Management

THE FUNDAMENTALS OF FASHION MANAGEMENT Dillon

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Susan Dillon
Language: English
Publisher: AVA Publishing
Publication Date: 28 Nov 2011
Dimensions: 22.9 x 20.1 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: B94A411581

 

 

In The Fundamentals of Fashion Management, Susan Dillon takes an in-depth look at the varied and competitive fashion trade. Giving readers a behind-the-scenes insight into the roles and processes of the industry, this title combines creative and business approaches for those who want to gain an understanding of what it means to work in the fashion sector. Clearly organized chapters explore fashion forecasting, merchandising and communication, as well as the events incorporated in the fashion calendar. Overall, the book forms an informative and beautifully illustrated introduction to the subject.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MASTERING FASHION MARKETING Jackson, Shaw

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 VISUAL MERCHANDISING Tony Morgan

 FASHION BRANDS: BRANDING STYLE FROM ARMANI TO ZARA

 MASTERING FASHION BUYING AND MERCHANDISING ...

 BASICS FASHION MANAGEMENT 01: CONCEPT TO CUSTOMER