Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FUNDAMENTALS OF DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best

17-02-2014, 17:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 147 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896593081
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 17:12:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04110, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98361, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75068, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82027, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54511, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>04110, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98361, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75068, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82027, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54511

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fundamentals of Design Management

THE FUNDAMENTALS OF DESIGN MANAGEMENT Kathryn Best

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kathryn Best
Language: English
Publisher: Ava Publishing
Publication Date: Nov 2009
Dimensions: 22.4 x 19.8 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: B94A411077

 

 

The book explicitly places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, explaining how design management can relate to the cultural, environmental, political and social impact of an enterprise. It emphasises the inter-disciplinary nature of design management, and as such is of relevance to students of a number of disciplines: from art and design to business, marketing or media. The text is supported throughout by a range of interviews and case studies, taken from design practitioners and industry experts.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGN THINKING Thomas Lockwood

 DESIGN MANAGEMENT Brigitte Borja de Mozota

 THIS IS SERVICE DESIGN THINKING Stickdorn

 WALLY OLINS: THE BRAND HANDBOOK Wally Olins

 CHANGE BY DESIGN Tim Brown

 VISION & VALUES IN DESIGN MANAGEMENT Hands