Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FASHION DESIGNER SURVIVAL GUIDE Mary Gehlhar

04-02-2014, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 78.63 zł     
Użytkownik hillmaticbooks
numer aukcji: 3857663723
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 2   
Koniec: 04-02-2014 10:27:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

Witamy na aukcjach sklepu HILLMATIC BOOKS!

 

 

 


The Fashion Designer Survival Guide: Start and Run Your Own Fashion Business

Zac Posen, Diane von Furstenberg, Mary Gehlhar


 

 

 

Mary Gehlhar, author, industry authority, and consultant to hundreds of designers, including Zac Posen, Twinkle by Wenlan, Rebecca Taylor, and Cloak, gives readers behind-the-scenes insights and essential business information on creating and sustaining a successful career as an independent designer. With advice from fashion luminaries including Donna Karan, Tommy Hilfiger, Cynthia Rowley, Diane von Furstenberg, Richard Tyler, and top executives from Saks Fifth Avenue and Barneys New York, this fully updated and revised edition of The Fashion Designer Survival Guide addresses the latest trends in apparel and accessories, the newest designers, an updated introduction, and a new foreword by Diane von Furstenberg, Designer and President of the Council of Fashion Designers of America (CFDA).


The Fashion Designer Survival Guide provides the necessary tools to get a fashion line or label up and moving on the right track, including:





How to create a viable business plan Figuring out how much money you need, where and how to get it, and how to make it last, including the latest on private equity The best sources for fabric and materials Navigating the pitfalls of production both at home and abroad Marketing, branding, and getting the product into the stores and into the customer’s closets Romancing the press, dressing celebrities, and creative publicity techniques Producing a runway show that will get results.

 

Details:

 

Paperback: 304 pages

Publisher: Kaplan Trade; Revised and expanded ed edition (1 July 2008)

Language: English

ISBN-10: 142[zasłonięte]7102

ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]77971

Product Dimensions: 1.6 x 18.7 x 23 cm


Wysyłka:


Książki wysyłane są z Polski kurierem lub Pocztą Polską w ciągu 5-7 dni roboczych od zakupu. 

Możliwość wysyłki książek za pobraniem oraz przy płatności na konto. Książki wysyłane

 są do państwa listownie oraz w paczkach i są odpowiednio zabezpieczone.