Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FALL OF PR & THE RISE OF ADVERTISING

25-10-2014, 7:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 86.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640293423
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 07:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33077, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08712, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75133, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65569, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10148, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33077, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08712, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75133, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65569, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10148

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fall of PR & the Rise of Advertising

THE FALL OF PR & THE RISE OF ADVERTISING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Stefan Engeseth
Language: English
Publisher: Engeseth Publishing
Publication Date: 21 Jun 2009
Dimensions: 1.1 x 12.6 x 20 cm
Format: Paperback
Pages: 206
Condition: NEW
Product_ID: 916CCA7774

 

 

Move business forward and drag Top Management along with you! Al Ries' best selling book, The Fall of Advertising and the Rise of PR, shook the advertising industry to the bone. The advertising world was outraged. When Ries argued that advertising just wasn't working any more, he had struck a nerve. Advertising was simply not changing with the times. Half a decade later, things have come full circle. PR is now finding its credibility in the intensive care unit. Stefan Engeseth gives the PR business the same treatment. The Fall of PR & the Rise of Advertising, with a foreword by Al Ries, analyses the enormous changes in the media landscape in PR, advertising and everything in between. Stefan Engeseth's books, Detective Marketing and ONE, have firmly established him as one of today's most refreshing business thinkers. In his latest book, The Fall of PR & the Rise of Advertising, he shows how advertising has redefined itself and re-emerged as a force to be reckoned with. Written in his trade mark, funny, original and provocative style, the book adds whole new dimensions to the business world.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR Ries