Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR Ries

25-10-2014, 3:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 93.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640150796
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-10-2014 03:09:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22538, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79730, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27871, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79088, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00819, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22538, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79730, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27871, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79088, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00819

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

The Fall of Advertising and the Rise of PR

THE FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR Ries

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Laura Ries, Al Ries
Language: English
Publisher: HarperCollins
Publication Date: 7 Aug 2004
Dimensions: 13 x 2.5 x 20.5 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: AA6AAD1996

 

 

Reveals a shift in marketing trends from advertising to publicity, citing the successes of such top brands as the Body Shop, Starbucks, and Wal-Mart while sharing strategies on establishing credibility and implementing a slow PR build.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 INTRODUCING PUBLIC RELATIONS: THEORY AND PRACTICE

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF BRANDING Ries

 THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING Ries, Trout

 THE FALL OF PR & THE RISE OF ADVERTISING

 THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 POSITIONING: THE BATTLE FOR YOUR MIND Ries, Trout