Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE ESSENTIALS (HARVARD BUSINESS)

22-05-2014, 6:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 124.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174593596
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-05-2014 06:48:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34255, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54326, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19228, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21334, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62830, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34255, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54326, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19228, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21334, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62830

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials (Harvard Business Review)

THE ESSENTIALS (HARVARD BUSINESS)

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Harvard Business School Press
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 Oct 2010
Dimensions: 14.2 x 2.4 x 21 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 14BB1CC443

 

 

This series is designed to bring today's managers and professionals the fundamental information they need to stay competitive in a fast-moving world. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, here are the leading minds and landmark ideas that have established ''Harvard Business Review'' as required reading for ambitious businesspeople in organizations around the globe.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LEADERSHIP (HARVARD BUSINESS)

 STRATEGY (HARVARD BUSINESS)

 MANAGING YOURSELF (HARVARD BUSINESS)

 CHANGE (HARVARD BUSINESS)

 MANAGING PEOPLE (HARVARD BUSINESS)

 HBR'S 10 MUST READS ON STRATEGIC MARKETING