Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE ELEMENTS OF USER EXPERIENCE Garrett

29-06-2015, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł      Aktualna cena: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407129280
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 29-06-2015, 16:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]16836, 978[zasłonięte][zasłonięte]08704, 978[zasłonięte][zasłonięte]77811, 978[zasłonięte][zasłonięte]68709, 978[zasłonięte][zasłonięte]29090, 978-[zasłonięte][zasłonięte]16836, 978-[zasłonięte][zasłonięte]08704, 978-[zasłonięte][zasłonięte]77811, 978-[zasłonięte][zasłonięte]68709, 978-[zasłonięte][zasłonięte]29090
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

The Elements of User Experience: User-Centered Design for the Web and Beyond (Voices That Matter)

PRODUCT DETAILS:
Author: Jesse James Garrett
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 16 Dec 2010
Dimensions: 17.8 x 1 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: ACB16DC684

From the moment it was published almost ten years ago, Elements of User Experience became a vital reference for web and interaction designers the world over, and has come to define the core principles of the practice. Now, in this updated, expanded, and full-color new edition, Jesse James Garrett has refined his thinking about the Web, going beyond the desktop to include information that also applies to the sudden proliferation of mobile devices and applications. Successful interaction design requires more than just creating clean code and sharp graphics. You must also fulfill your strategic objectives while meeting the needs of your users. Even the best content and the most sophisticated technology won't help you balance those goals without a cohesive, consistent user experience to support it. With so many issues involved--usability, brand identity, information architecture, interaction design-- creating the user experience can be overwhelmingly complex. This new edition of The Elements of User Experience cuts through that complexity with clear explanations and vivid illustrations that focus on ideas rather than tools or techniques.Garrett gives readers the big picture of user experience development, from strategy and requirements to information architecture and visual design.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


COMMUNICATING THE USER EXPERIENCE Caddick, Cable

LEAN UX Jeff Gothelf

UNIVERSAL PRINCIPLES OF DESIGN Lidwell, Holden

THE DESIGN OF EVERYDAY THINGS Donald Norman

DON'T MAKE ME THINK Steve Krug

DON'T MAKE ME THINK! Steve Krug