Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

THE ELDER SCROLLS ONLINE EDYCJA IMPERIALNA /ESO/

20-02-2015, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik Best-Play
numer aukcji: 5079507038
Miejscowość POLSKA, Białystok- Witosa 25 lok.24
Wyświetleń: 122   
Koniec: 20-02-2015, 17:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia, Edycja kolekcjonerska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: pudełkowa

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

nowa wersja szablonu

THE ELDER SCROLLS ONLINE
EDYCJA IMPERIALNA

Gra PC
Gatunek: MMO, FPP, TPP, RPG
Wersja językowa:angielska
Klasyfikacja wiekowa: 16+
Ilość graczy:
multiplayer (MMO)

Produkt fabrycznie nowy!


Opis:

The Elder Scrolls Online: Edycja Imperialna to edycja kolekcjonerska przeznaczona dla fanów nie tylko najnowszej odsłony gry (ESO), ale ogólnie dla osób lubiących jakikolwiek tytuł z serii Elder Scrolls. Zawiera wiele świetnych kolekcjonerskich gadżetów znanych dobrze dla graczy z poprzednich części tej popularnej serii.

W skład edycji imperialnej wchodzą:
  • 224 stronicowy przewodnik po Tamriel (artworki, opisy)
  • Statuetka Molag Bala o wysokości 30 cm
  • Unikalna kolekcjonerska mapa Tamriel 
  • Kolekcjonerski steelbook 
  • Grę The Elder Scrolls Online




Plus wartość cyfrowa:
  • Możliwość gry postacią o pochodzeniu Imperialnym w dowolnym z 3 sojuszy
  • Imperialny wierzchowiec
  • Zwierzaczek zbierający przedmioty - Krab Błotny
  • Zwiększające doświadczenie pierścienie bogini Mary


Parę słów o grze:

The Elder Scrolls Online to gra z gatunku MMO, której akcja umiejscowiona została w świecie przedstawionym w grach z serii The Elder Scrolls. Nad jej produkcją pracował od 2007 roku 250-osobowy zespół ZeniMax Online Studios.


Akcja gry toczy się na milenium przed wydarzeniami przedstawionymi w The Elder Scrolls V: Skyrim. Fabuła kręci się wokół paktu, który został podpisany pomiędzy rodziną Thern a potężnym nekromantą Mannimarco. Umowa ta związana jest z próbą odzyskania przez Imperium utraconej potęgi oraz rozciągnięcia jego wpływów na dodatkowe terytoria. Przedstawiciele arystokracji kontynentu Tamriel nie wiedzą jednak, że Mannimarco zawarł sojusz z potężnym demonem Molag Balem, którego celem jest zdobycie władzy nad światem.
Dzięki temu mrocznemu przymierzu polegli w walce bohaterowie mogą zostać przywróceni do życia i wrócić do toczenia kolejnych bitew.
W założeniu twórców, jest to wstęp to o wiele bardziej skomplikowanej historii.


Gracze mogą wybrać, do której frakcji należeć będzie ich bohater. Do wyboru są trzy stronnictwa, z których każde walczy z Imperium i znajduje się w posiadaniu potężnej armii. Frakcje te to Pakt Ebonheart (zrzeszający rasy Nordów, Dunmerów i Argonian), Dominium Aldmeru (Altmerowie, Bosmerowie i Khajiitowie) oraz Przymierze Daggerfall (Orkowie, Bretoni, Redgardowie). Ostatecznym celem
każdej z nich jest zdobycie stolicy kraju. Przywódca grupy, która tego dokona, zostaje mianowany cesarzem i korzysta ze specjalnych przywilejów. Oprócz tego protagonista może dołączyć do jednej z kilku organizacji zrzeszających postacie o odpowiednich
umiejętnościach. Są to m.in. Gildia Magów, Złodziei czy Wojowników.


Świat gry, który gracz może bez skrępowania i pośpiechu zwiedzać, jest o wiele większy niż ten, po którym poruszaliśmy się w The Elder Scrolls V: Skyrim. Dzięki temu po raz pierwszy w historii cyklu można udać się na przykład do ojczyzny rasy Khajiitów – Elsweyr. Sama rozgrywka przypomina krzyżówkę podobnych tytułów MMO z dotychczasowym stylem The Elder Scrolls. Gracze wykonują fabularyzowane zadania i poznają dalsze wydarzenia składające się na wątek główny lub poboczne. Deweloper położył też duży nacisk na losowe zajścia, które mogą się bohaterowi przydarzyć w każdej chwili – jednym z przykładów jest niespodziewany atak bandytów.

Walka, niezwykle istotny element gier z serii The Elder Scrolls, jest oparta na systemie znanym z jednoosobowych części cyklu – lewy przycisk myszy odpowiada za atak, prawy za blok.


Dzięki temu jest ona o wiele bardziej atrakcyjna i dynamiczna niż w przypadku tradycyjnych MMORPG-ów. Studio ZeniMax Online pokusiło się o system rozwoju bohaterów, czerpiący z dwóch źródeł: serii The Elder Scrolls i innych reprezentantów gatunku MMO. Postacie wciąż ćwiczą te umiejętności, których używają najczęściej, ale do zabawy wprowadzono też punkty doświadczenia. Warto wspomnieć także o trybie PvP, w ramach którego gracze mogą wziąć udział w zdobywaniu zamków i twierdz z wykorzystaniem maszyn oblężniczych, przejmowaniu kopalń, farm itp. W tego rodzaju bataliach może uczestniczyć aż do 200 graczy.


Oprawa graficzna tytułu prezentuje się znakomicie i na pierwszy rzut oka przypomina te znane z takich gier MMO jak Star Wars: The Old Republic, RIFT czy też Everquest II. Na uwagę zasługuje również fakt, że wszystkie dialogi i wypowiedzi w grze zostały nagrane w formacie audio.





Warto też napisać więcej o wyróżniającej się, kolekcjonerskiej statuetce Molag Bala która znajduję się w tej edycji:



Poniżej przedstawiona statuetka przedstawia Molag Bala. Jest on daedrycznym bogiem (nazywany też "Daedrycznym Księciem,, - podobnie jak inne Daedryczne bóstwa). Postać ta pojawiała się w każdej grze z serii Elder Scrolls w pobocznych zadaniach, a w ostatniej odsłonie - Elder Scrolls Online jest ona głównym antagonistą w grze. Podobna figurka była dostępna w Edycji Imperialnej gry The Elder Scrolls Online.

Dane Techniczne:
  • Wysokość: 30 cm
  • W opakowaniu: statuetka Molag Bala i stylizowana na skały podstawka do statuetki
  • Oficjalny, oryginalny produkt na licencji Bethesdy - producenta serii Elder Scrolls
W świecie Elder Scrolls każdy z bogów ma swoję domenę z którą jest kojarzony i przez pryzmat której jest postrzegany przez
śmiertelników. Każdy daedryczny władca ma też swój "świat" (wymiar) w polach Oblivionu.

Molag Bal jest bogiem dominacji, zniewolenia i oszustwa. Jest też znany pod imieniem "Książe Intryg,,. Podobnie jak inni bogowie z panteonu, jest on enigmatyczną postacią, rzadko dającą poznać wprost swoje
pragnienia i cele, jednak z jego dotychczasowych działań wiadomo że jego głównym pragnieniem jest zniewalanie i karmienie się duszami śmiertelników. Lubuję się w zabijaniu, więc czesto interweniuje w świecie śmiertelników, siejąc ziarno niezgody i konfilktu.




Jego największym boskim rywalem jest Boethia, zwana Królową Cieni. Molag Bal jest też nazywany "ojcem wampirów,,. Według kilku starych ksiąg, chciał on dać upust swojej nienawiści którą daży boga Arkay'a. Odnalazł w tym celu jedną z jego wierniejszych kapłanek, którą umiłował sam Arkay - kobietę o imieniu Lamae Beolfa i zamordował ją, profanując jej ciało w mrocznych rytuałach.
Lamae odrodziła się jako nieumarła istota żywiąca się krwią i przyjeła imię Lamae Bal, Krwawa Matrona. Uważana jest za pierwszą wampirzycę na świecie.

Molag Bal często objawia się w formie dwunożnej istoty przypominającej skrzyżowanie byka i jaszczura. Jego rozpoznawalnymi
atrybutami są złowieszcze, demoniczne rogi, ostre szpony i pazury oraz długi, najeżony kolcami ogon. Jego wygląd ukształtowała jego domena w Oblivionie - nazywana Coldharbour, wygląda zupełnie jak serce imperium - Cyrodil, jednak jest jego mrocznym odbiciem lustrzanym. Pałac jest zniszczony, wszędzie są nadziane na pal ciała, powietrze przesiąkniete jest zepsuciem i śmierćią.
Kraina ta usiana jest kolcami i ostrymi obiektami, które powodują ból
przy kontakcie z nimi. Kolce używane są też często w narzędziach tortur, stąd też przyodziewa je sam Molag Bal, gdyż są synonimem cierpienia.





Jak wszyscy Daedryczni Książęta, płeć tego bóstwa jest nieokreślona. Mimo to najczęściej gdy przemawiał lub ujawniał się dla swoich poddanych, ukazywał się on im jako istota płci męskiej. 

Każde bóstwo ma swój własny artefakt, lub nawet kilka, które często wpadają w ręce śmiertelników - czy to w ramach nagrody za służbę, czy po prostu dla zabawy i rozrywki boskich bytów. Najbardziej znanym artefaktem Molag Bala jest jego przeklęty buzdygan. Broń ta żywi
się na siłach życiowych i witalnych ofiary, przekazując je dla dzierżącego oręż. Część sił wyssanych z ofiary trafia też do samego Księcia Intryg. Właśnie tą broń trzyma w dłoni statuetka Księcia Intryg.

Poniżej mogą Państwo zobaczyć porównanie fizycznej statuetki z jej wirtualnym odpowiednikiem w grze. Statuetka jest odwzorowania
fenomenalnie i wygląda niemal zupełnie jak ta, którą znaleźć możemy w grze.



Gra do użytkowania wymaga wykupienia abonamentu producenta.





Jeżeli są Państwo zainteresowani samą figurką, znajdą Państwo ją   >POD TYM LINKIEM<